بهترین طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه چیست؟ (دانلود رایگان)

تورنگ / 22 دی 1399

چاپ کارت ویزیت آرایشگاه زنانه با متن درست و طراحی خاص یکی از عوامل موفقیت سالن است. کارت ویزیت به مشتری ها کمک می‌کند به‌راحتی با شما تماس بگیرند و هنگام معرفی آرایشگاه به افراد دیگر تمام اطلاعات موردنیاز را در یک کاغذ کوچک در اختیار آن‌ها قرار دهند. کمی وقت بزارید و نکات زیر را با دقت بخوانید تا متن کارت ویزیت آرایشگاه زنانه را به‌درستی انتخاب کنید. در انتهای مقاله لینک دانلود کارت ویزیت رایگان با طراحی لایه باز را قرار داده‌ایم.

اسم آرایشگاه زنانه

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه رایگان

بزرگ‌ترین فونت در طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه باید اسم سالن باشد. سعی کنید اسمی را انتخاب کنید که زنانه باشد و خانم‌ها سریعاً با آن ارتباط برقرار کنند.

لوگو آرایشگاه زنانه

چه لوگویی خوب است؟ سعی کنید از لوگو اورجینال استفاده کنید که کپی نباشد و ساده و واضح آرایشگاه را معرفی کند. بهتر است لوگو در حالت سیاه سفید هم خوب به نظر برسد. سعی کنید از رنگ‌ها، گرافیک ها و طرح های شلوغ در لوگو خودداری کنید تا لوگو آرایشگاه به‌راحتی با یک نگاه قابل‌تشخیص باشد. نیازی نیست در طراحی کارت ویزیت آرایشگاه حتماً از لوگو استفاده کنید اما می‌توانید با بودجه کم هم لوگو مخصوص به خودتان داشته باشید و این انتخاب خودتان است.

دانلود رایگان طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

عبارت تبلیغاتی یا تگ‌لاین آرایشگاه

داشتن عبارت تبلیغاتی یا تگ‌لاین در متن کارت ویزیت آرایشگاه زنانه اختیاری است اما این عبارت کوتاه که نشان‌دهنده نوع خدمات شما است می‌تواند ارتباط شخصی‌تری با مخاطب برقرار کند. به‌عنوان‌مثال اشاره کردن به زیبا کردن بیرون به‌اندازه زیبایی درون یا زیبا بودن همه انسان‌ها جدا از سن، جنس، و نژاد یکی از محبوب‌ترین عبارت‌های تبلیغاتی این روزها هستند. این عبارت‌ها کمک می‌کنند که مشتری دید شخصی‌تری نسبت به کسب‌وکار شما داشته باشد و ارتباط عمیق‌تری با شما برقرار کند. اسم سالن، طراحی لوگو و تگ‌لاین همه باید در یک راستا باشند و یکدیگر را کامل کنند.

اسم صاحب آرایشگاه

حتی باوجود اسم سالن در متن کارت ویزیت بهتر است اسم و فامیلی صاحب سالن هم‌روی کارت ویزیت درج شود. این به مشتری ها کمک می‌کند که تصور کنند با یک فرد مشخص در طرف هستند تا یک سالن ناآشنا که حس بهتری دارد. 

نمونه طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

آدرس آرایشگاه

حتماً آدرس دقیق را روی کارت بزارید. از اسم شهر شروع کنید و کوچک‌ترین جزئیات را در خلاصه‌ترین حالت ممکن روی کارت ویزیت درج کنید تا مشتری ها راحت‌تر آدرس شما را پیدا کنند. اینکه مشتری مجبور باشد هر دفعه برای پیدا کردن آدرس به آرایشگاه تلفن کند نه برای شما تجربه خوشایندی است نه برای مشتری.

شماره تماس آرایشگاه

اگر علاوه بر تلفن آرایشگاه به خط شخصی هم جواب می‌دهید حتماً هر دو را اضافه کنید. اگر شماره مخصوصی برای پاسخگویی در واتساپ یا تلگرام دارید این شماره‌ها را همراه با یک آیکون کوچک در کنارشان مشخص کنید تا مشتری ها همه راه‌های ارتباطی را در کارت ویزیت یکجا داشته باشند. به‌هیچ‌وجه شماره‌ای که کسی جوابش را نخواهد داد را روی کارت ویزیت نزارید و اگر در ساعت‌های خاصی پاسخگو هستید حتماً این اطلاعات را روی کارت درج کنید.

آدرس فضای مجازی آرایشگاه

در عصر دیجیتال علاوه بر روش‌های قدیمی بازاریابی بهتر است یک صفحه در شبکه‌های مجازی داشته باشید تا مشتری ها بتوانند نمونه کارتان را ببینید و راحت‌تر به شما و آرایشگاه شما اعتماد کنند.

برای مشاهده و دانلود رایگان کارت ویزیت آرایشگاه زنانه اینجا کلیک کنید.

سفارش چاپ کارت ویزیت


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود
3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود

هنگام طراحی کارت ویزیت برای رستوران و فست فود نیاز است که تفاوت صنعت غذایی و رستوران توسط رنگ، فونت یا تصویر نشان داده شود و...

مطالعه مقاله
معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت
معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت

افرادی که در مشاغل حقوقی کار می کنند باید سعی کنند با استفاده از کارت ویزیت در ذهن مردم بمانند و خودشان را معرفی کنند. وکیل ها جزو افرادی هستند که...

مطالعه مقاله
نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص
نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص

کارت ویزیت املاک خاص روش خوبی برای به چشم آمدن در یک حیطه شغلی پررقابت است. طراحی کارت ویزیت املاک خوب می‌تواند به‌عنوان برگه ضمانت....

مطالعه مقاله