لینک خرید کاغذ کادو و آموزش ساخت کاغذ کادو کرافت در خانه

زینب علیجانی / 8 بهمن 1399

نمونه ای از کاغذ کادو تولید شده توسط مجموعه تورنگ را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. ترکیب کاغذ کرافت با نخ کنفی، کاغذ گیپور، تگ بسته بندی و لیبل بسته بندی یک بسته بندی عالی برای انواع کادو و هدایا است که همه این موارد در فروشگاه تورنگ موجود است. در ادامه نمونه ای از آموزش ساخت کاغذ کادو در خانه را  توضیح داده ایم.

ایده کادوپیچی با کاغذ کرافت

 آموزش ساخت کاغذ کادو کرافت در خانه

اگر شما هم دنبال ایده های خلاقانه برای کادو کردن هستید مطمئناً روش های زیادی هستند که می‌خواهید امتحان کنید. ایده های کادوپیچی ساده و زیبای زیادی در اینترنت وجود دارند که امتحان کردن هرکدام از آن‌ها برای یک بار هم که شده جذاب و سرگرم کننده است. در این مقاله روش کادو کردن ساده دیگری را یاد می‌دهیم که همان‌طور از روی عکسش می‌بینید بسیار زیبا است و هر دریافت کننده هدیه ای را به وجد میاورد. شما با استفاده از این روش می‌توانید خودتان با استفاده از کاغذ کرافت ساده کاغذ کادو با طرح های مختلف بسازید. اگر جزو دسته افرادی هم هستید که از کاغذ کادو کرافت قهوه ای برای کادوپیچی استفاده می‌کنید و می‌خواهید کمی تغییر ایجاد کنید این روش مناسب شما است.

مشاهده و خرید آنلاین انواع کاغذ کرافت

آموزش کادو کردن با کاغذ کرافت، کاغذ کادو کرافت

مشاهده و خريد کاغذ سولفات

کاغذ کادو کرافت قهوه ای ساده در بسیاری از کاردستی ها و پروژه های خلاقانه مثل کادوپیچی استفاده می‌شود زیرا سطح خالی و با رنگ خنثایی که دارد فضای عالی برای خلاقیت در اختیار شما می‌زارد. شما می‌توانید برای ساخت کاغذ کادو موردنظرتان از هر رنگی که می‌خواهید استفاده کنید زیرا به‌راحتی روی صفحه کاغذ کرافت خودشان را نشان می‌دهند. در این مقاله از رنگ سفید و مشکی استفاده شده است.

 

لوازم موردنیاز

کاغذ کرافت ساده

رنگ های دلخواه

لیوان کاغذی

قلم مو

قیچی

ایده کادوپیچی با کاغذ کرافت

مشاهده و خريد آنلاين کاغذ روزنامه

 

نحوه ساختن کاغذ کادو کرافت

اول از همه چند قطره از رنگ دلخواه را در یک لیوان کاغذی بریزید و چند قطره آب به آن اضافه کنید تا رقیق شود. لطفاً از رنگ زیادی استفاده نکنید زیرا از مقدار کم استفاده می‌توان استفاده زیادی کرد.

نحوه ساختن کاغذ کادو در خانه

قلم مو خود را به رنگ آغشته کنید و آن را روی کاغذ کادو کرافت نگه‌دارید و با دست دیگرتان چند بار روی قلم مو بزنید. چند نکته روی اندازه لکه‌های رنگ تأثیرگذار هستند. هرچقدر مقدار رنگی که به قلم مو آغشته شده است و شدت ضربه زدن بیشتر باشد لکه ها بزرگ تر خواهند شد و برعکس. برای داشتن لکه‌های ریز تر و کمرنگ تر می‌توانید آب بیشتری با رنگ قاطی کنید.

چگونه کاغذ کادو بسازیم؟

مشاهده و خريد آنلاين کاغذ بسته بندي لباس

بعد از اینکه به نتیجه دلخواه با کاغذ کادو کرافت رسیدید به آن وقت دهید تا کاملاً خشک شود. معمولاً یک شب کامل بهترین نتیجه را خواهید داشت. اگر کاغذ کادو چروک شد می‌توانید آن را زیر یک پارچه یا حوله بزارید و کمی اتو کنید. بعد از تمام کردن این مراحل می‌توانید کادو ها را هر طور که خواستید با استفاده از این کاغذ کادوهای زیبا بسته بندی کنید. برای زیباتر شدن هم می‌توانید آن‌ها را با یک نخ کنفی ببندید یا شاخه گل و برگ به آن اضافه کنید.

ایده کادو کردن با کاغذ قهوه ای کرافت

مشاهده و خريد کاغذ پوستي

توصیه می‌شود در هنگام خرید کاغذ به قیمت کاغذ و کیفیت آن توجه کنید.

 


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟
تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟

کاغذ کرافت چه رنگهایی دارد؟ تفاوت کاغذ کرافت سفید و کاغذ کرافت قهوه ای چیست؟ بعضی از افراد فکر می‌کنند کاغذ کرافت قهوه‌ای و سفید تقریبا یک‌چیز هستند و فرقی باهم ندارند اما...

مطالعه مقاله
ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب
ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب

آموزش نحوه کادو کردن کتاب، ایده بسته بندی و تزیین کتاب برای هدیه به همراه لینک خرید لوازم مورد نیاز در این مقاله آورده شده است.

مطالعه مقاله
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد

در این مقاله به معرفی یکسری از لوازمی که برای کادوپیچی و بسته بندی هدیه مورد نیاز هستند پرداخته‌ایم...

مطالعه مقاله