کدام بسته بندی حبوبات را بخریم؟

زینب علیجانی / 17 اسفند 1400

اگر شما دنبال بسته بندی حبوبات هستید ممکن است انتخاب میان محصولات مختلفی که در وبسایت های آنلاین ارائه می‌شوند سخت باشد. ممکن است ندانید کدام بسته بندی مناسب شما است یا حتی اینکه دقیقا دنبال چه چیزی می‌گردید.در انتخاب بسته بندی مناسب حبوبات باید به سوالات زیر پاسخ دهید. چه وزنی حبوبات را می‌خواهید بسته بندی کنید؟ بودجه بسته بندی شما چقدر است؟ مشتری های شما چه افرادی هستند؟ آیا شما شرکت تولید کننده حبوبات هستید؟ کسب و کار خانگی دارید؟ یا دنبال بسته بندی برای منظم کردن حبوبات در خانه می‌گردید؟ محصولات شما در فروشگاه به فروش می‌رسند؟ یا با پست ارسال می‌شوند؟ بعدازاینکه به سوالات بالا پاسخ دادید یک تصویر کلی از بسته بندی که دنبالش هستید خواهید داشت. حالا می‌توانید به انواع بسته بندی که در زیر توضیح می‌دهیم نگاهی بیندازید و مناسب‌ترین در بینشان را برای خودتان انتخاب کنید.

کیسه بسته بندی حبوبات

کیسه بیشترین میزان استفاده را برای بسته بندی حبوبات دارد. البته کیسه حبوبات انواع مختلفی دارد که هرکدام به‌منظور خاصی استفاده می‌شوند. شما به‌احتمال‌زیاد می‌توانید بسته بندی مناسب خودتان را از بین کیسه های زیر انتخاب کنید.

کیسه نایلونی حبوبات

کیسه نایلونی (پلاستیکی) برای بسته بندی حبوبات مثل نخود، لوبیا, عدس و... زیاد استفاده می‌شود. این کیسه ها شفاف هستند و محتویات داخلشان را نشان می‌دهند. معمولا روی قسمتی یا تمام این کیسه چاپ انجام می‌شود که کیفیت خوبی دارد. کیسه نایلونی قیمت مناسبی دارد و مناسب افرادی است که هزینه کمتر و تعداد بیشتری در اولویتشان قرار دارد. کیسه بسته بندی نایلونی مناسب کارخانه ها و تولیدی های حبوبات است که با استفاده از دستگاه بسته بندی را پر می‌کنند و می‌بندد و مناسب کسب و کارهای خانگی نیست.

کیسه نایلونی چاپ شده برای بسته بندی غلات و حبوبات

کیسه حبوبات اسپان باند

کیسه اسپان باند مناسب افرادی است که دنبال بسته بندی باکیفیت و اختصاصی هستند و دنبال جذب مشتری های خاص هستند. این کیسه زیاد مناسب کسب و کار های خانگی نیست و بیشتر برای فروش حبوبات در سوپرمارکت ها و کسب و کار های اینترنتی استفاده می‌شود. می‌توان هر نوع حبوباتی مثل لوبیا چیتی، لوبیا قرمز، ماش و... را با این کیسه بسته بندی کرد.,

سفارش چاپ انواع کیسه

کیسه پارچه ای حبوبات

کیسه پارچه ای یا کیسه نمدی حبوبات معمولا در سایز های کوچک تر تولید می‌شود و مناسب بسته بندی فله ای حبوبات یا بسته بندی فروشگاهی نیست زیرا به‌راحتی رطوبت را جذب می‌کند.بااین‌حال بسیاری از کسب و کار های خانگی از این کیسه ها برای ارسال حبوبات با پست استفاده می‌کنند. همچنین این کیسه ها مناسب مرتب کردن و نظم بخشیدن به حبوبات در خانه هم هستند.

کیسه حبوبات دوخته شده با متقال

پاکت بسته بندی حبوبات

علاوه بر کیسه نوعی دیگر از بسته بندی برای حبوبات پاکت کاغذی است. این پاکت ها (به‌خصوص پاکت کرافت) استفاده های مختلفی دارند و در بسته بندی بسیاری از محصولات استفاده می‌شود. این پاکت ها هم انواع مختلفی دارند که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

مشاهده و خرید آنلاین انواع پاکت کرافت

پاکت بسته بندی حبوبات ساده

این پاکت از کاغذ کرافت قهوه ای معمولی ساخته می‌شود و بااینکه ضد آب نیست برای بسته بندی انواع حبوبات و غلات استفاده می‌شود. این کیسه ها در انواع مختلفی مثل پاکت ایستاده، پنجره دار، زیپ دار، دسته دار و.. تولید می‌شوند که نمونه های آن‌ها را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی تورنگ مشاهده کنید. می‌توان روی پاکت بسته بندی کرافت سفارش چاپ داد یا تنها با یک برچسب و استیکر آن را تزئین کرد. پاکت کرافت قیمت مناسبی دارد و در سایز های مختلفی تولید می‌شود و هم مناسب بسته بندی مشاغل خانگی، اینترنتی و شرکت ها و کارخانه های تولید حبوبات است. تنها مشکلی که پاکت کرافت دارد مناسب نبودن برای بسته بندی حبوبات در وزن بالا است.

پاکت حبوبات ایستاده پنجره دار

پاکت بسته بندی حبوبات لمینیت

پاکت لمینیت حبوبات تمام قابلیت های اضافه مثل زیپ کیپ، دسته، پنجره و... را با درخواست مشتری خواهد داشت و تنها فرقش با کاغذ کرافت معمولی ضد آب بودن آن است. این پاکت برای آن دسته از افرادی مناسب است که می‌دانند محصولاتشان ممکن است با آب برخورد داشته باشد و احتمال خرابی دارد. پاکت کرافت یک بسته بندی مقرون به صرفه برای همه کسب و کار ها است و حتی خانم های خانه دار هم می‌توانند از آن برای دسته بندی کردن حبوبات، غلات و خشکبار استفاده کنند.

پاکت کرافت داخل لمینیت و ضد آب

پاکت آجیل و خشکبار، پاکت ادویه، پاکت حبوبات، نایلون آجیل و خشکبار، نایلون ادویه جات و نایلون حبوبات انتخاب مناسبی برای بسته بندی این اقلام هستند.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

اصول و نکات مهمی که باید در طراحی بسته بندی رعایت کنید
اصول و نکات مهمی که باید در طراحی بسته بندی رعایت کنید

طراحی بسته ‌بندی نقش حیاتی در موفقیت تجاری یک محصول دارد و اغلب به‌عنوان "لباس" محصول در نظر گرفته می‌شود. این طراحی نه‌تنها باید محافظت از محصول...

مطالعه مقاله
دستگاه چاپ چه زمانی اختراع شد؟
دستگاه چاپ چه زمانی اختراع شد؟

اختراع دستگاه چاپ توسط یوهانس گوتنبرگ در قرن پانزدهم میلادی، نقطه عطفی در تاریخ بشریت بود که به طور چشمگیری بر جهان مدرن تأثیر گذاشت. پیش‌ازاین...

مطالعه مقاله
ایده های بسته بندی فینگرفود
ایده های بسته بندی فینگرفود

بسته ‌بندی فینگر فود، به دلیل ماهیت منحصربه‌فرد و مصرف آسان آن‌ها، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این نوع بسته ‌بندی باید طوری طراحی شود که...

مطالعه مقاله