چگونه کاغذ کرافت را جذاب تر کنیم؟

تورنگ / 14 فروردین 1400

اگر مقاله هاي قبلي ما را خوانده باشيد، حتما مي‌دانيد که هميشه روش هاي جديدي براي بسته بندي با کاغذ کرافت را آموزش مي‌دهيم. کاغذ کرافت بسيار زيبا، باکيفيت، ارزان قيمت و در دسترس است به همين علت ما سعي مي‌کنيم تا روش هاي خلاقانه براي بسته بندي هر نوع کالا يا هديه را معرفي کنيم تا همه کسب و کارها بتوانند با بودجه کم بسته بندي جذاب و مشتري پسندي داشته باشند. در اين مقاله به شما ياد مي‌دهيم چگونه کاغذ قهوه ای کرافت را به طرز ساده اي تزئين کنيد و کاغذ کادو خودتان را بسازيد. شما براي اين کار به مداد، پاک کن، ماژيک، قيچي و خط کش نياز داريد.

تزئين بسته بندي با کاغذ گيپور و کاغذ کرافت

براي شروع کاغذ کرافت را به‌اندازه دلخواه قيچي کنيد. اصولا طول کاغذ بايد دو برابر طول چيزي باشد که مي‌خواهيد بسته بندي کنيد. بعد با کمک خط کش به‌صورت مورب خطوط کمرنگي بامداد به شکل زير بکشيد.

تزئين بسته بندي با کاغذ گيپور و کاغذ کرافت

حالا با ماژيک شروع کنيد و هر چيزي که مي‌خواهيد را روي اين خطوط بنويسيد. شما مي‌توانيد اسم برند، شعار برند، اسم شخص خاص، کلمه خاص يا هر چيزي که دوست داريد را بنويسيد فقط بايد به چند نکته دقت کنيد: اگر کلمه‌ يا جمله شما تمام شد آن را همان‌طور رها نکنيد و آن‌قدر ادامه دهيد تا تمام خط پر شود. اگر در حل نوشتن به انتهاي خط رسيديد و جمله و کلمه شما نيمه‌کاره ماند، ادامه آن را از خط بعدي از سر بگيريد تا نوشته‌ها جلوه بهتري پيدا کنند. شما مي‌توانيد از ماژيک مشکي يا رنگي (و حتي مجموعه‌اي از چند رنگ) استفاده کنيد. شما مي‌توانيد بر اساس سليقه شخصي يا در نظر گرفتن علايق مشتري ها نوشته‌ها را عوض کنيد و حتي به زبان هاي فارسي و انگليسي و... بنويسيد. و ترجيحا خوش خط باشيد!

تزئين بسته بندي با کاغذ گيپور و کاغذ کرافت

بعدازاينکه کارتان با نوشتن تمام شد کمي صبر کنيد تا جوهر ماژيک کاملا خشک شود تا بتوانيد بدون ايجاد لکه خط هايي که بامداد کشيده بوديد را پاک کنيد. حالا که کاغذ کادو شما آماده است کالا موردنظر را با آن بپيچيد و از کار زيبايي که انجام داديد لذت ببريد. براي تزئينات بيشتر مي‌توانيد از روبان هاي رنگي، کاموا، نخ کنفي و... براي بستن کالا استفاده کنيد و اجسام بامزه مثل يک گل، شاخه کوچک، چند برگ يا يک اتيکت دست نوشته کوچک را به آن اضافه کنيد. هميشه جزئيات کوچک که ممکن است از نظر بقيه غيرکاربردي به نظر برسند چيز هايي هستند که باعث پيشرفت يا پسرفت يک کسب و کار مي‌شوند.

تزئين بسته بندي با کاغذ گيپور و کاغذ کرافت

اگر به ساختن کاغذ کادو کرافت علاقه مند شده‌ايد و مي‌خواهيد روش هاي ديگري را ياد بگيريد و امتحان کنيد، مي‌توانيد اين مقاله هم سر بزنيد. مطمئنا اگر چرخي در وبلاگ ما بزنيد انواع روش هاي خلاقانه بسته بندي ساده را مي‌بينيد و حتما مي‌توانيد چيزي پيدا کنيد که با بودجه و لوازم در دسترس شما همخواني داشته باشد.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟
تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟

کاغذ کرافت چه رنگهایی دارد؟ تفاوت کاغذ کرافت سفید و کاغذ کرافت قهوه ای چیست؟ بعضی از افراد فکر می‌کنند کاغذ کرافت قهوه‌ای و سفید تقریبا یک‌چیز هستند و فرقی باهم ندارند اما...

مطالعه مقاله
ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب
ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب

آموزش نحوه کادو کردن کتاب، ایده بسته بندی و تزیین کتاب برای هدیه به همراه لینک خرید لوازم مورد نیاز در این مقاله آورده شده است.

مطالعه مقاله
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد

در این مقاله به معرفی یکسری از لوازمی که برای کادوپیچی و بسته بندی هدیه مورد نیاز هستند پرداخته‌ایم...

مطالعه مقاله