پاکت سازی | تولید پاکت

محدثه حسن‌پور / 23 مهر 1401

شرکت پاکت سازی تورنگ، تولید پاکت بسته بندی را در شکل ها و سایزهای مختلف جهت فروش عمده و جهت استفاده برای کسب و کارهایی که برای محصولات خود به پاکت احتیاج دارند به بهترین شکل انجام و در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

پاکت سازی، تولید پاکت

مشاهده و خرید آنلاین پاکت کرافت

ما با استفاده از تولید پاکت‌های حرفه‌ای و جذاب، به بازاریابی کسب‌وکار شما کمک می‌کنیم.
شرکت پاکت سازی تورنگ، به تولید پاکت در اندازه‌ها و اشکال مختلف، جهت بسته‌بندی می‌پردازد و به شما کمک می‌کند تا پاکت‌هایی را که مناسب کسب‌وکار شماست به‌راحتی انتخاب کنید و با طراحی منحصربه‌فرد ارائه دهید. می‌توانید اگر ایده‌ای در ذهن خود دارید با ما در میان بگذارید و از مشاوره‌های ما بهره‌مند شوید.

پاکت سازی، تولید پاکت

مشاهده و خرید آنلاین پاکت زیپ دار پنجره دار

پاکتی که دارای لوگو جذاب و چاپ معتبر باشد حتماً بیشتر از پاکت‌های ساده جلب‌توجه خواهد کرد.
شما نمی‌توانید پاکت‌های برند خود را بدون فکر کردن ارائه دهید. درواقع جهت ارائه یک پاکت اختصاصی از برند خود نیاز است تا ایده‌های خود را به بهترین نحو به‌کار ببرید تا نتیجه مطلوب را به دست آورید.

پاکت سازی، تولید پاکت

مشاهده و خرید پاکت بیرون بر فست فود

شما پاکت خود را جهت ارائه به مشتری پر و ارسال می‌کنید و به‌محض اینکه پاکت از دست شما خارج می‌شود مسیر خود را طی می‌کند و بعدازآن تنها شانس شما رسیدن پاکت به دست مخاطب و جلب‌توجه وی است. بهتر است تا با طراحی منحصربه‌فرد بسته‌بندی خود را در مقایسه با رقبا متمایز کنید تا توجه مخاطب را به‌سوی خود جلب کنید.
علاوه بر پاکت‌های بسته‌بندی پاکت پستی هم می‌تواند خاص و فانتزی و جذاب باشد تا یک حس خوب و خوشحالی را در هنگام باز کردن به فردی که پاکت پستی را باز می‌کند منتقل کند. این عامل مشوق می‌تواند منجر به تکرار خرید از محصولات شما باشد.

پاکت سازی، تولید پاکت

مشاهده و خرید آنلاین پاکت پستی حبابدار

استفاده کردن از چاپ رنگی در پاکت سازی

در چاپ افست اغلب می‌توانید با قیمت مناسب و با استفاده از چاپ رنگی کارهای خود را متفاوت ارائه دهید. با این کار هرچند ساده، می‌توانید توجه مخاطب را میان هزاران پاکت خام به پاکت خود جلب کنید.
چاپ پاکت‌ های سفارشی یکی از راه‌های جلب‌توجه مخاطب است. وقتی در چاپ پاکت از لوگو و نشان برند خود به‌صورت یکپارچه استفاده می‌کنید علاوه بر جلب‌توجه مخاطب، سبب می‌شود تا هویت کارهای مربوط به برند خود را محرز کنید و به مخاطب اطمینان ببخشید که این کار از طرف برند شما بوده و معتبر به نام تجاری شماست.

پاکت سازی، تولید پاکت

ساخت پاکت

رول کاغذ به کارخانه پاکت سازی می‌رسد. ممکن است کاغذ قبل از ورود به دستگاه خودکاری که پاکت‌ها را می‌سازد نیاز به برش داشته باشد یا ممکن است مستقیماً از رول وارد دستگاه شود اگر در خارج از دستگاه برش داده شود، ابتدا توسط تیغه‌هایی برش داده می‌شود، تیغه‌ها، کاغذ را به ورق‌هایی با اندازه مناسب تبدیل می‌کند. سپس ورق‌ها برای برش بیشتر چیده می‌شوند. سپس تیغه‌های قوی انبوه ورق‌ها را به‌صورت خالی برش می‌دهند. یک جای خالی به شکل پاکت است که درهای آن باز و صاف قرارگرفته است. در برش ورق‌ها سعی می‌شود تا ضایعات را به حداقل برسانند. اگر رول مستقیماً به دستگاه وارد شود، کاغذ را خیلی سریع با تیغه‌های تیز برش می‌دهد.
دستگاه تمام عملیات موردنیاز برای تبدیل صفحات خالی به پاکت را با سرعتی بسیار سریع انجام می‌دهد. برای تولید پاکت پنجره دار، پنجره‌ها بریده می‌شوند در صورت نیاز به طلق شفاف برای پنجره‌ها، چسب محکمی در اطراف آن‌ها می‌زنند. سپس طلق شفاف بریده‌شده و در جای خود چسبانده می‌شود.  برای استحکام پاکت، چسب قوی زده می‌شود برای پاکت نامه چسب ضعیف‌تری به درب پاکت زده می‌شود که توسط مصرف‌کننده مهروموم می‌شود سپس دستگاه جای خالی را تا می‌کند تا پاکت شکل بگیرد. چاپ اختیاری یا اتصال‌دهنده‌ها اعمال می‌شود. پاکت‌های تکمیل‌شده در جعبه‌های مقوایی پرشده و به خرده‌فروشان ارسال می‌شود.

پاکت سازی، تولید پاکت

مشاهده و خرید آنلاین پاکت باکس پوچ

کنترل کیفیت در پاکت سازی

تولید پاکت مدرن کاملاً خودکار است و تقریباً همیشه منجر به یک محصول قابل‌اعتماد می‌شود. اگرچه آزمایش مداوم ضروری نیست، اما عوامل خاصی برای اطمینان از کیفیت بررسی می‌شوند. کاغذی که به کارخانه می‌رسد بررسی می‌شود تا از وزن مناسب آن اطمینان حاصل شود. تعداد بسیار کمی از پاکت‌ها به‌صورت رندم و نمونه بررسی می‌شوند تا از شکل و اندازه صحیح آن‌ها اطمینان حاصل شود و چسب‌ها در مکان‌های صحیح قرارگرفته باشند. هر چاپی که روی پاکت ظاهر می‌شود باید در موقعیت صحیح، رنگ صحیح و بدون خطای چاپ باشد. در تولید پاکت پنجره دار، پنجره باید دارای ابعاد صحیح و در موقعیت صحیح باشد.

آینده تولید پاکت

اگرچه تغییرات عمده‌ای در طراحی پاکت انتظار نمی‌رود، اما احتمالاً نوآوری‌هایی در نحوه ساخت کاغذ به وجود خواهد آمد. تولیدکنندگان دائماً به دنبال راه‌هایی برای تولید کاغذ هستند که کارآمدتر، کم‌هزینه‌تر و درنتیجه آلودگی کمتری داشته باشند. مهندسی ژنتیک ممکن است منجر به درختانی شود که سریع‌تر رشد می‌کنند و چوبی تولید می‌کنند که برای تولید خمیر سازگارتر است. یک‌روندی که احتمالاً ادامه دارد، استفاده روزافزون از کاغذ بازیافتی به‌عنوان ماده خام برای ساخت پاکت نامه و سایر محصولات کاغذی است. یکی از پاکت هایی که از قبل وجود نداشت، پاکت داخل لمینت است که ممکن است مشابه این پاکت نیز با جنس جدیدتری تولید شود که ضد آب باشد.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

مزایای چاپ پاکت سفارشی
مزایای چاپ پاکت سفارشی

با استفاده از پاکت های حرفه ای و جذاب بازاریابی کنید.

مطالعه مقاله