آیا چاپ پوستر از پست اینستاگرام بهتر است؟

تورنگ / 9 مهر 1399

چاپ پوستر

هدف از چاپ پوستر چیست؟

چاپ پوستر یکی دیگر از ابزارهای بازاریابی است که توسط کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک استفاده می‌شود. در چاپ پوستر درست مثل چاپ تراکت حاوی طراحی بصری، ترکیب‌های رنگی، تصاویر و نوشته است اما پوستر ها ابعاد بزرگ‌تری از تراکت دارند و معمولاً روی کاغذ های گلاسه یا کاغذ هایی که دوام بالایی دارند چاپ می‌شوند. هدف از چاپ پوستر این است که روی دیوار نصب شود و محتویات آن می‌تواند الهام‌بخش، شامل راهنمایی، دستورالعمل یا اطلاعات باشد.

چاپ پوستر

مشاهده نمونه های چاپ بروشور و تراکت

فواید چاپ پوستر چیست؟

به‌طور خلاصه چاپ پوستر برای هر کسب‌وکاری می‌تواند فواید زیر را داشته باشد:
هزینه‌ی کمی صرف چاپ پوستر می‌شود برای همین چاپ پوستر یکی ابزار مقرون‌به‌صرفه برای بازاریابی است.
طراحی پوستر برای هر موقعیت و محیطی امکان‌پذیر است برای همین چاپ پوستر بسیار تطبیق‌پذیر و کاربردی است.
نصب کردن پوستر یک تبلیغ مداوم، بیست‌وچهارساعته است و بلندمدت است.
چاپ پوستر نیازمند لوازم خاصی نیست و بسیار ساده است.

چاپ پوستر

انواع پوستر های مختلف چه هستند؟

پوستر ها چندکاره هستند و مختص به گروه خاصی نمی‌شوند. پوستر ها می‌توانند توسط هرکسی در هر حیطه‌ی کاری مثل اداره‌ها، مدرسه‌ها، بیمارستان‌ها و حتی مکان‌های مذهبی استفاده شوند. در ادامه چند مدل از رایج‌ترین نوع پوستر ها را نام می‌بریم:
پوستر تبلیغاتی
پوستر فیلم
پوستر اطلاعاتی
پوستر سیاسی
پوستر رویداد های مختلف
پوستر مد
پوستر حوزه انتخاباتی
پوستر شرکتی
پوستر مسافرتی
پوستر آموزشی
پوستر الهام‌بخش

چاپ پوستر

چرا باید پوستر چاپ کنیم؟

دلایلی زیادی وجود دارد که چرا مردم از پوستر ها استفاده می‌کند ولی یک وجه مشترک بین تمام پوستر ها این است که همه‌ی آن‌ها پیامی را انتقال می‌دهند یا اطلاعات خاصی را به مخاطبان نشان می‌دهند. پوستر ها قبل وجود تکنولوژی تا به امروز همچنان برای انتقال اطلاعات در زمینه‌های مختلف استفاده می‌شوند. طراحی پوستر یک فرصت خوب برای نشان دادن خلاقیت است بعضی از طراحان پوستر انقدر کارشان را خوب انجام می‌دهند که پوستر های آن‌ها تا سال‌ها روی دیوار مردم مختلف می‌ماند.

چاپ پوستر

سایز استاندارد پوستر چیست؟

پوستر های 60*65 بیشتر برای گروه‌های موسیقی استفاده می‌شوند اما وقتی نوبت به تبلیغات می‌رسد نمی‌شود فقط از یک سایز استفاده کرد به همین علت شما می‌توانید پوستر ها را در سایزهای استاندارد دیگری هم چاپ کنید:
    1189 x 1682 mm
    841 x 1189 mm
    594 x 841 mm
    420 x 594 mm
    297 x 420 mm
    210 x 297 mm

چاپ پوستر

اگر می‌خواهید بردنتان شناخته شود و یک تأثیر بلندمدت روی مخاطب بزارد، سرمایه‌گذاری کردن روی چاپ پوستر و طراحی پوستر خوب می‌توانند به شما کمک کند تا به هدفتان برسید.

 

 


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

کدام بنر تبلیغاتی را برای چاپ انتخاب کنیم؟
کدام بنر تبلیغاتی را برای چاپ انتخاب کنیم؟

چاپ بنر در انواع مختلف و سایز های مختلف انجام می‌شود و هر کسی بر اساس ایده و نیاز هایش می‌تواند چاپ بنر اختصاصی و شخصی سازی شده انجام دهد. در بین همه روش های چاپ بنر...

مطالعه مقاله
با انواع چاپ بنر آشنا شوید (بنر پارچه ای، بنر وینل و بنر توری)
با انواع چاپ بنر آشنا شوید (بنر پارچه ای، بنر وینل و بنر توری)

چاپ بنر به منظورهای مختلفی در بازاریابی استفاده می‌شود. چاپ بنر انواع مختلفی دارد که انتخاب بین آن ها ممکن است برای افراد تازه کار سخت یا پیچیده‌ای به نظر بیاید. در ادامه لیستی از انواع بنر را جمع آوری کرده ایم.

مطالعه مقاله
نکات مهمی که قبل از چاپ بنر حتما باید بدانیم
نکات مهمی که قبل از چاپ بنر حتما باید بدانیم

چاپ بنر کم هزینه است، به راحتی توجه مخاطبان را جلب می کند و بسیار با دوام است. به همین دلیل روش خوبی برای بازاریابی و تبلیغات با بودجه کم است اما قبل از چاپ بنر نکات مهمی...

مطالعه مقاله