بسته بندی متالایز چیست؟ انواع پاکت متالایز

تورنگ / 16 آبان 1399

پاکت متالایز از مواد پلاستیکی پلیمری ساخته می‌شود که توسط یک لایه‌ی فلزی، معمولاً آلومینیوم، پوشانده شده‌اند. این روش باعث می‌شود پاکت متالایز در حین سبکی جلوه‌ی براق آلومینیوم را داشته باشد. پاکت متالایز ایستاده، پاکت متالایز زیپدار، پاکت متالایز شفاف و... از انواع پاکت متالایز هستند.

مشاهده و خرید آنلاین پاکت متالایز بسته بندی

پاکت متالایز ایستاده

پاکت متلایز ایستاده برای چاپ رنگی عالی است و رنگ ها را بسیار شفاف نشان می‌دهد. پاکت متالایز نسبت به پاکت کاغذی در برابر رطوبت مقاوم تر است. پاکت متلایز اجازه‌ی ورود نور خورشید را نمی‌دهد و به همین دلیل برای بسته بندی محصولات حساس به نور مناسب است. پاکت متالایز به‌راحتی پاره نمی‌شود و قابلیت بسته بندی مواد غذایی تر و فریزری را دارد.

پاکت متالایز

 

پاکت متالایز زیپدار

پاکت متالایز زیپ دار تمام فواید پاکت متلایز ایستاده را دارد و تنها فرقش وجود یک زیپ کیپ در بالای پاکت است که باز و بسته کردن را راحت می‌کند. پاکت متالایز ایستاده برای بسته بندی محصولاتی که به طور روزانه استفاده می‌شوند مثل قهوه مناسب است.

پاکت متالایز

 

پاکت شفاف متالایز

پاکت شفاف متلایز از فیلم متالایز ساخته می‌شود و معمولاً سه طرف دوخت است. این پاکت ها یک پنجره شفاف دارند یا یک سمت آن ها کاملاً شفاف است و کاملاً مواد بسته بندی شده را نشان می‌دهند. این لایه‌ی شفاف از نایلون، سلفون یا پلاستیک های دیگر ساخته می‌شود.

پاکت متالایز

 

پاکت متالایز طلایی

پاکت متلایز طلایی یکی از پرطرفدارترین پاکت متلایز رنگی است. متلایز در رنگ های مختلفی تولید می‌شود و محدودیتی ندارد. پاکت متالایز طلایی برای کسب و کار هایی که بودجه طراحی و چاپ ندارند بسیار مناسب است زیرا رنگ طلایی این پاکت ها بسیار چشم‌گیر است و بسته بندی را متمایز می‌کند.

پاکت متالایز

 

پاکت متلایز ساندویچی

پاکت متلایز ساندویچی به‌عنوان کاور ساندویچ به جای کاور نایلونی یا کاغذی استفاده می‌شود. پاکت متالایز ساندویچی کاملاً مواد غذایی را گرم نگه می‌دارد و جلوی انتقال رطوبت و روغن را می‌گیرد و بسیار بهداشتی است. پاکت متالایز ساندویچ در تعداد بالا یا به صورت کیلویی به فروش می‌رسد.

پاکت متالایز

 

پاکت متالایز همبرگری

پاکت متالایز همبرگری برای کاور همبرگر استفاده می‌شود. این پاکت ها تمام قابلیت های نایلون متالایز ساندویچ را دارند و فقط در سایز مناسب برای همبرگر تولید می‌شوند. این بسته بندی ها به‌عنوان رول متالایز یا سلفون متالایز هم شناخته می‌شوند.

پاکت متالایز

 

پاکت فویل آلومینیوم

پاکت فویلی از ورق های نازک فویل آلومینیوم ساخته شده است. چاپ روی پاکت فویل آلومینیوم امکان‌پذیر است. ازآنجایی‌که بسته بندی آلومینیومی لایه‌ی داخلی پلیمری را ندارد مناسب بسته بندی مواد اسیدی، قلیایی یا مواد غذایی حاوی نمک نیست زیرا برخورد طولانی‌مدت این مواد با فویل آلومینیومی ممکن است خطرناک باشد.

مشاهده و خرید آنلاین پاکت متالایز بسته بندی ساندویچ

 

پاکت متالایز و پاکت لمینیت برای بسته بندی انواع مواد غذایی، مواد فریزری، خشکبار، دارو، مواد آرایشی بهداشتی، فست فود و غذاهای رستورانی استفاده می‌شوند.
 


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

راه حل های بسته بندی برای تحویل غذای بیرون بر
راه حل های بسته بندی برای تحویل غذای بیرون بر

در این مقاله، به بررسی راهکارهای مختلف بسته ‌بندی که می‌توانند برای حفظ کیفیت، تازگی و ایمنی مواد غذایی در طول حمل‌ونقل و تحویل به مشتریان مؤثر باشند، می پردازیم.

مطالعه مقاله
ایده خلاقانه و اقتصادی برای بسته بندی فست فود
ایده خلاقانه و اقتصادی برای بسته بندی فست فود

اگر صاحب فست فودی یا رستوران هستید و به دنبال ایده برای بسته بندی مواد غذایی برای سفارش‌های بیرون بر خود هستید، این مقاله برای شما است.

مطالعه مقاله
ایده و نکات مهم در جذب مشتری فست فود، کافه و رستوران
ایده و نکات مهم در جذب مشتری فست فود، کافه و رستوران

جهت راه اندازی رستوران، کافه و فست فودی باید به نکاتی توجه کنید تا مشتری شما افزایش پیدا کند و...

مطالعه مقاله