4 فایده ساک دستی تبلیغاتی برای برند شما

زینب علیجانی / 11 دی 1399

احتمالاً شما هم بارها و بارها ساک دستی تبلیغاتی دریافت کرده‌اید و دیگر فرق یک ساک دستی با کیفیت و بی کیفیت را تشخیص می‌دهید. مسلماً از یک ساک تبلیغاتی پارچه ای دسته دار و خوشرنگ بیشتر استفاده خواهید کرد و یه کیسه پلاستیکی یا نایلون را دور خواهید انداخت. پخش کردن ساک دستی تبلیغاتی یکی از ساده ترین روش های بازاریابی است که برای کسب و کار های کوچک و بزرگ مناسب است. ساک دستی تبلیغاتی فواید زیادی دارد که تعدادی از آن ها را در زیر بررسی خواهیم کرد.

مشتری ها عاشق هدیه هستند

هرکسی با کمی تجربه در زمینه فروش می داند که دادن یک اشانتیون می تواند دلیل خرید کالایی برای مصرف کننده ها باشد زیرا مردم واقعاً عاشق هدیه گرفتن مجانی هستند. با دادن یک ساک تبلیغاتی خوشرنگ و خوش دوخت به مشتری ها نه تنها آن ها را خوشحال می‌کند و حس مثبتی نسبت به برند شما پیدا می‌کنند بلکه ساک تبلیغاتی را بارها استفاده خواهند کرد و آگاهی برند شما افزایش پیدا می‌کند. مشتری هایی که از ساک تبلیغاتی شما استفاده خواهند کرد تبدیل به بیلبورد های متحرک برند شما خواهند شد.

ساک دستی کرباس، ساک دستی پارچه ای، ساک تبلیغاتی

آگاهی برند شما را افزایش می دهد

شما می‌توانید برای هر کمپین تبلیغاتی یک ساک دستی تبلیغاتی جدید طراحی کنید که با بقیه متفاوت است. این روش به شناخته شدن کمپینی که رویش سرمایه گذاری کرده‌اید و پخش شدن خبرش کمک می‌کند همچنین آگاهی از برند شما را به طور کلی افزایش می دهد. به عنوان مثال شما می‌توانید ساک دستی تبلیغاتی مخصوص یک خیریه یا گروه خاصی طراحی کنید و آن ها را در همایش های مختلف پخش کنید در نتیجه افرادی که ممکن است تا به حال اسم برند شما را هم نشنیده باشند آن را همیشه به عنوان برندی که هدیه های زیبا می دهد به یاد خواهند آورد.

تبلیغات مجانی

از آنجایی که شما در هر صورت باید روی ساک های دستی و بسته بندی سرمایه گذاری کنید، جایگزین کردن آن ها با ساک دستی اختصاصی روشی مجانی برای تبلیغات برند شما است. سرمایه گذاری روی ساک دستی تبلیغاتی برخلاف روش های دیگر تبلیغات نتیجه بلند مدتی دارد زیرا مشتری ها از آن تا مدت ها در زندگی روزانه استفاده خواهند کرد.

مقرون به صرفه بودن

به طور متوسط هزینه تولید ساک دستی تبلیغاتی و چاپ ساک دستی نسبت به دیگر ابزار تبلیغاتی پایین تر است. از طرفی ساک دستی می‌توانید با جنس دلخواه شما تولید شود پس بر اساس بودجه شما تطبیق پیدا می‌کند. به عنوان مثال ساک های دستی کرباس (که از الیاف کتان، کنف، پنبه و... ساخته می شود) بسیار محبوب، ترندی و مقرون به صرفه هستند. به طور کلی ساک های تبلیغاتی در حین سادگی و ارزان بودن، استراتژی خیلی خوبی برای تبلیغات هستند.

ساک دستی کنفی، ساک دستی پارچه ای، ساک تبلیغاتی

سفارش چاپ نایلون و نایلکس تبلیغاتی و فروشگاهی

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت ساک دستی تبلیغاتی، ساک تبلیغاتی پارچه ای، ساک تبلیغاتی کاغذی، ساک تبلیغاتی اسپان باند و چاپ روی ساک دستی با مجتمع چاپ تورنگ تماس بگیرید.

سفارش شاپینگ بگ و ساک تبلیغاتی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

کمپین چیست؟
کمپین چیست؟

کمپین مجموعه‌ای از فعالیت های برنامه ریزی شده است که برای دستیابی به یک هدف خاص در نظر گرفته می‌شود.

مطالعه مقاله
8 نکته کلیدی و راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر و افزایش مشتری
8 نکته کلیدی و راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر و افزایش مشتری

8 نکته کلیدی و راه‌های تبلیغ فروشگاه برای فروش بیشتر و افزایش مشتری در انواع فروشگاه آنلاین مانند پوشاک، لوازم آرایش و....

مطالعه مقاله
ایده های جذاب طراحی پاکت کاغذی کادویی و فانتزی
ایده های جذاب طراحی پاکت کاغذی کادویی و فانتزی

پاکت کاغذی کادویی فانتزی از جمله محصولاتی است که کاربردش از اسمش مشخص است اما چیزی که استفاده از این محصول را هیجان‌انگیز می‌کند ربطی به کاربردش ندارد بلکه...

مطالعه مقاله