معرفی 4 سبک مختلف کارت ویزیت وکالت

تورنگ / 4 بهمن 1399

وکیل ها جزو افرادی هستند که حتماً باید کارت ویزیت داشته باشند. با اینکه همیشه فایل لایه باز و نمونه های کارت ویزیت وکالت از یک قانون خاص پیروی می‌کنند اما افراد زیادی هستند که کارت ویزیت وکالت خلاقانه طراحی می‌کنند. تنها به این دلیل که این یک شغل جدی است دلیل نمی‌شود که کارت ویزیت باید حوصله سر بر و خسته‌کننده باشد. افرادی که در مشاغل حقوقی کار می‌کنند باید سعی کنند با استفاده از کارت ویزیت در ذهن مردم بمانند و خودشان را معرفی کنند. در این مقاله 4 نوع کارت ویزیت وکالت معروف را معرفی می‌کنیم که می‌توانید یکی از بین این سبک ها یکی را برای طراحی کارت ویزیت خودتان انتخاب کنید.

کارت ویزیت وکالت مدرن

این سبک طراحی کارت ویزیت برای وکیل هایی مناسب است که می‌خواهند نشان دهند با اینکه وکالت شغلی با قدمت و قدیمی است برای دغدغه‌های امروزی آمادگی دارند. کارت ویزیت های مدرن به صورت مینیمال و ساده طراحی می‌شوند و تنها از یک یا دو رنگ برای نوشتن متن و بک گراند در آن‌ها استفاده می‌شود. معمولاً در این کارت ویزیت ها خطوط صاف و تمیز و اشکال هندسی وجود دارد.
برخلاف کارت ویزیت های معمولی وکالت، کارت های مدرن نوشته های زیادی به‌غیراز اسم وکیل و شرکت حقوقی ندارند. کارت ویزیت وکالت مدرن برای شرکت‌های حقوقی و وکیل های جوان‌تر که می‌خواهند با صنایع امروزی کار کنند (مثل هنر، تکنولوژی، موزیک و...) مناسب است.

زیباترین کارت ویزیت وکالت

کارت ویزیت وکالت کلاسیک

کارت ویزیت کلاسیک اگر درست طراحی شود هیچ‌وقت به معنای قدیمی و دمده نیست. وکیل های که می‌خواهند قدیمی‌تر و خبره‌تر به نظر برسند و شرکت‌های حقوقی که رابطه‌های طولانی‌مدت با مشتری‌هایشان داشته‌اند بهتر است از کارت ویزیت کلاسیک استفاده کنند. در کارت ویزیت کلاسیک معمولاً از طیف های مختلف یک رنگ استفاده می‌شود و تایپوگرافی معمولاً لوکس و با حروف سریف نوشته می‌شود. چون رنگ های استفاده شده در این سبک کارت وکالت ساده است باید تایپوگرافی بیشتر به چشم بیاید. رنگ هایی که در این سبک بیشتر استفاده می شوند طلایی، مشکی، آبی و سفید است.

نمونه کارت ویزیت وکالت لایه باز

کارت ویزیت وکالت خاص

وکیل هایی که می‌خواهند با شرکت ها و صنایع امروزی کار کنند می‌توانند این سبک کارت ویزیت را هم در نظر بگیرند. کارت ویزیت با طراحی خاص به بقیه نشان می‌دهد که شما آماده برای کارهایی که در دنیای حقوقی قدیمی وجود نداشتند هستید و می‌توانید پاسخگو نیازهای خلاقانه کسب و کار ها و مردم باشید. همین‌طور این کارت ویزیت می‌تواند وکیل هایی که سریعاً می‌خواهند از بقیه همکارانشان متمایز به نظر برسند مناسب است. کارت ویزیت وکالت خاص شامل جزئیاتی مثل رنگ ها و شکل هایی می شوند که معمولاً روی کارت های معمولی دیده نمی‌شوند.

نمونه کارت ویزیت مشاور حقوقی

کارت ویزیت وکالت غیر رسمی

همه قسمت های حقوقی جدی نیستند و شامل کارهای سردرد آور نمی‌شوند و همه وکیل ها مجبور نیستند با روز های بد و تلخ مردم همراه باشند. کارت ویزیت وکالت غیر رسمی کاملاً مناسب این گروه از وکیل ها و شرکت‌های حقوقی است. این کارت ویزیت ها مناسب افرادی هستند که در حوزه‌های حقوق بشر، حمایت از حیوانات، حفاظت از محیط زیست، کارهای خیریه و... کار می‌کنند. همین‌طور این کارت ها به مردم نشان می‌دهند دسترسی به یک وکیل کار سختی نیست و هر کسی می‌تواند حمایت حقوقی موردنیازش را دریافت کند.

نمونه کارت ویزیت وکالت خارجی

سفارش چاپ کارت ویزیت


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود
3 نکته مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت کافه رستوران و فست فود

هنگام طراحی کارت ویزیت برای رستوران و فست فود نیاز است که تفاوت صنعت غذایی و رستوران توسط رنگ، فونت یا تصویر نشان داده شود و...

مطالعه مقاله
نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص
نکات مهم طراحی کارت ویزیت املاک خاص

کارت ویزیت املاک خاص روش خوبی برای به چشم آمدن در یک حیطه شغلی پررقابت است. طراحی کارت ویزیت املاک خوب می‌تواند به‌عنوان برگه ضمانت....

مطالعه مقاله
بهترین طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه چیست؟ (دانلود رایگان)
بهترین طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه چیست؟ (دانلود رایگان)

چاپ کارت ویزیت آرایشگاه زنانه با متن درست و طراحی خاص یکی از عوامل موفقیت سالن است. کارت ویزیت به مشتری ها کمک می‌کند به راحتی...

مطالعه مقاله