آموزش پیچیدن ساندویچ با کاغذ مومی

زینب علیجانی / 16 بهمن 1399

ساندویچ با نان باگت یکی از معمول ترین غذاهایی است که در فست فود ها و ساندویچی ها یافت می شود. بسته بندی و پیچیدن ساندویچ باگت به اندازه ساندویچ تست یا همبرگر ساده نیست و قلق خودش را دارد. برای بسته بندی ساندویچ باگت با کاغذ مومی باید کاغذ تقریباً 1.5 برابر طول ساندویچ باشد. استفاده از کاغذ مومی برای بسته بندی و پیچیدن ساندویچ به چند دلیل استفاده می شود. کاغذ مومی ضد رطوبت و ضد روغن است و هیچ‌گونه نشتی از مواد داخل ساندویچ به بیرون وجود نخواهد داشت. کاغذ مومی ظاهری زیبا و تمیز دارد که به مشتری حس خوبی می‌دهد و از همه مهم‌تر قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است و یکی از بهترین کاور های همیشگی برای فست فود ها و ساندویچی ها است. حتی می توان روی کاغذ مومی چاپ اختصاصی انجام داد یا کاغذ مومی چاپ شده آماده را با قیمت مناسب خریداری کرد.

طرز پیچیدن ساندویچ با کاغذ مومی

برای شروع پیچیدن ساندویچ با کاغذ مومی، کاغذ را به صورت عمودی روی یک سطح صاف بزارید و ساندویچ را به صورت مورب در گوشه کاغذ قرار دهید. حالا باید گوشه کاغذ را یک بار دور ساندویچ بپیچید و آن را زیر ساندویچ محکم کنید و بعد دو گوشه چپ و راست ساندویچ را روی ساندویچ تا کنید. بعد از این مرحله با هر بار پیچیدن ساندویچ با کاغذ مومی یک بار هر دو گوشه کاغذ مومی را تا کنید و دوباره این عمل را تکرار کنید تا وقتی که کاغذ زیادی باقی نمانده باشد.

خرید اینترنتی کاغذ روغنی مومی

آموزش پیچیدن کاغذ ساندویچ

حالا که ساندویچ کاملاً با کاغذ مومی پیچیده شده است، مقدار اضافه از کاغذ باقی مانده را با یک تکه چسب نواری با بسته بندی ساندویچ بچسبانید تا کاملاً محکم و سفت شود. این روش پیچیدن ساندویچ تضمین می‌کند که ساندویچ هیچ نشتی نداشته باشد و دمای آن را خیلی خوب حفظ می‌کند تا وقتی مشتری بسته بندی را باز می‌کند یک ساندویچ گرم و تازه داشته باشد.

آموزش پیچیدن کاغذ ساندویچ

این رپ ساندویچ را هم برای غذاهای بیرون بر و هم برای رعایت مسائل بهداشتی در فست فود و رستوران می‌توانید استفاده کنید تا در کنار تازه نگه‌داشتن ساندویچ احساس راحتی خیال را به مشتریان بدهید.

 خرید انواع کاغذ ساندویچ 

آموزش رپ ساندویچ، بسته بندی ساندویچ کاغذی، پیچیدن ساندویچ


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

آموزش کامل طرز تهیه همبرگر خانگی حرفه ای به روش رستورانی
آموزش کامل طرز تهیه همبرگر خانگی حرفه ای به روش رستورانی

در این مقاله طرز تهیه همبرگر خانگی را با توضیحات کامل آموزش دادیم. جهت مطالعه کلیک کنید.

مطالعه مقاله
7 مشکلی که با کاغذ مومی به راحتی حل می شوند
7 مشکلی که با کاغذ مومی به راحتی حل می شوند

کاغذ مومی استفاده های زیادی در خانه و آشپرخانه دارد و نگه داری تعدادی ورق کاغذ مومی در خانه می تواند شما را از مشکلات زیادی نجات دهد ...

مطالعه مقاله
کاغذ مومی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ (لینک خرید کاغذ مومی)
کاغذ مومی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ (لینک خرید کاغذ مومی)

این کاغذ که با کاغذ وکس یا کاغذ پارافین یا هم شناخته می‌شود، یک نوع کاغذ است که با فرایند پخش شدن موم روی آن ضد آب شده است. فرآیند روغنی کردن کاغذ...

مطالعه مقاله