ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب

زینب علیجانی / 6 دی 1402

آموزش و ایده کادو کردن کتاب

کتاب یکی از بهترین و متداول‌ترین کادوهایی است که در مناسبت‌های مختلف (تولد، ولنتاین، روز مادر و...) هدیه داده می‌شود. کادوپیچ کردن کتاب بسیار ساده است. اگر نمی‌خواهید که کتاب را با یک کاغذ کادو معمولی بسته بندی کنید و دنبال ایده‌های خلاقانه‌تری هستید حتماً ادامه این مقاله را بخوانید.

 کادو کردن کتاب

کادو کردن کتاب با کاغذ کرافت

روش‌های ساده‌تر و ارزان‌تری از بسته بندی و تزیین کتاب با کاغذ کادو وجود دارند که وقتی آن‌ها را یاد بگیرید دیگر سراغ کادو کردن معمولی نمی‌روید. برای بسته بندی و تزئین کادوهایی که در ادامه خواهید دید به لوازم خاصی نیاز ندارید و احتمالاً همه آن‌ها را در خانه پیدا می‌کنید.

مشاهده و خرید آنلاین کاغذ کرافت

یک روش جالب برای بسته بندی و کادو کردن کتاب استفاده از صفحات یک کتاب قدیمی است. شما می‌توانید به‌جای دور ریختن کتاب‌های قدیمی که به آن‌ها نیازی ندارید از آن‌ها برای تزیین کتاب برای کادو استفاده کنید. بر اساس سلیقه و خلاقیت خودتان می‌توانید هر شکلی که دوست دارید را از صفحات این کاغذ ببرید و روی کاغذ کادو بچسبانید. یک کاغذ کادو که قیمت ارزانی دارد و برای بسته بندی و تزیین کتاب برای کادو انتخاب مناسبی است، کاغذ کرافت است. کاغذ کرافت فضای زیادی برای ایجاد خلاقیت در اختیار شما می‌گذارد و کاربردهای زیادی دارد. 

تزیین کتاب برای کادو با برگ 

شما می‌توانید با اضافه کردن نخ کنفی و پیچیدن آن دور کتاب بسته بندی کتاب خود را زیباتر کنید. یکی دیگر از روش‌های جذاب کردن جعبه کادو کتاب یا تزیین بسته بندی کتاب برای هدیه اضافه کردن اجسام زیبا مثل گل و گیاه یا برگ‌های طبیعی و مصنوعی است. البته شما می‌توانید هر وسیله‌ای که به نظر خودتان بهتر است را روی بسته بندی کتاب برای هدیه اضافه کنید.

3 روش خلاقانه و تزیین بسته بندی کتاب

گاهی اوقات جلد کتابی که انتخاب می‌کنید جذاب است یا رنگ‌های زیبایی دارد. می‌توانید از تفاوت رنگ‌های جلد کتاب با رنگ قهوه ای کاغذ استفاده کنید تا بسته بندی خاصی برای کتاب جهت هدیه  داشته باشید. برای این کار کافی است یک‌شکل متقارن روی کاغذ کادو بکشید و نیمی از آن را با نوک‌تیز چاقو ببرید و تا بزنید. حواستان باشد این کار را قبل از کادوپیچی انجام دهید تا جلد کتاب آسیب نبیند.

کادو کردن کتاب با پاکت کرافت

پاکت کرافت یک گزینه مناسب جهت کادو کردن کتاب است که رنگ آن حس خوبی را به فرد مقابل منتقل می‌کند. همچنین شما می‌توانید با استفاده از مهرهای ژلاتینی فانتزی، طرح های جذابی را بر روی پاکت کرافت چاپ کنید و یک پک هدیه زیبا داشته باشید.

مشاهده و خرید آنلاین پاکت کرافت

مشاهده و خرید آنلاین مهر ژلاتینی

آموزش کادو کردن کتاب ساده و ارزان

 

کادو کردن کتاب با نخ های کنفی

برای جذاب‌تر کردن بسته بندی کتاب برای هدیه همچنین می‌توانید از روبان، نخ کنفی و یا تگ هدیه استفاده کنید. روش‌های کادو کردن کتاب که در بالا ذکر شد تنها برای ایده گرفتن شما است. مطمئناً شما می‌توانید با استفاده از این ایده های خلاقانه بسته بندی و کادوهای زیباتری بسازید.

مشاهده و خرید آنلاین لوازم بسته بندی

تزیین کتاب برای هدیه

مشاهده و خرید آنلاین نخ کنفی

تزیین کتاب برای کادو با گاغذ گیپور و گیفت تگ

در تصاویر زیر نمونه‌هایی از کادو کردن کتاب با کاغذ گیپور و تگ هدیه را مشاهده می‌کنید که با نخ کنفی و کاغذ کرافت یک پک کامل و جذاب برای بسته بندی هر چیزی به‌خصوص کتاب هستند.

مشاهده و خرید آنلاین کاغذ گیپور

کادوپیچی کتاب

آموزش کادو کردن کتاب

نحوه کادو کردن خلاقانه کتاب


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟
تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟

کاغذ کرافت چه رنگهایی دارد؟ تفاوت کاغذ کرافت سفید و کاغذ کرافت قهوه ای چیست؟ بعضی از افراد فکر می‌کنند کاغذ کرافت قهوه‌ای و سفید تقریبا یک‌چیز هستند و فرقی باهم ندارند اما...

مطالعه مقاله
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد

در این مقاله به معرفی یکسری از لوازمی که برای کادوپیچی و بسته بندی هدیه مورد نیاز هستند پرداخته‌ایم...

مطالعه مقاله
آموزش تزیین دسته گل با کاغذ کرافت
آموزش تزیین دسته گل با کاغذ کرافت

یکی از روش های جدید تزیین دسته گل استفاده از کاغذ کرافت است که با زیبایی طبیعی و رنگ خنثی باعث بیشتر به چشم آمدن گل ها می‌شود.

مطالعه مقاله