خرید ساک دستی متقال

زینب علیجانی / 18 اردیبهشت 1400

چاپ روی ساک تبلیغاتی متقال

این روزها که مردم بیشتر به لوازمی که استفاده می‌کند و تاثیری که روی محیط زیست دارد دقت می‌کنند استفاده از ساک دستی پارچه ای هم بیشتر شده است. این ساک های دستی معمولا با کنف، کتان، نخ پنبه یا متقال درست می‌شوند که جایگزین خوبی برای کیسه پلاستیکی و نایلونی و حتی پاکت کاغذی هستند. ساک دستی پارچه ای به عنوان کیسه خرید، ساک باشگاه، کیف یا حتی ساک دستی تبلیغاتی استفاده می‌شود. شرکت تورنگ ساک دسته ای پارچه ای، کنفی، کاغذی و متقال را برای پروژه های تبلیغاتی شرکت ها تولید و چاپ می‌کند اما در این مقاله می‌خواهیم تنها در مورد ساک دستی متقال حرف بزنیم.

پارچه متقال

ساک دستی پارچه ای متقال

پارچه متقال از الیاف کرباس یا کتان ساخته می‌شود و در دسته پارچه های نخی قرار می‌گیرد. پارچه متقال مقاومت و استحکام زیادی دارد و به همین علت از قدیم در ساخت کیسه برنج متقال، کیسه بسته بندی، بادبان کشتی، خیمه و چادر کاربرد داشته است. امروزه پارچه متقال به علت قیمت ارزان و خنک بودن تبدیل به یکی از پارچه های محبوب برای لباس های تابستانی در صنعت مد شده است. همچنین برای ساخت روکش مبل، رومیزی یا پرده هم استفاده می‌شود. به طور کلی طراحان سعی می‌کنند بیشتر از پارچه های سازگار به محیط زیست به جای محصولات مصنوعی که در طبیعت تجزیه نمی‌شوند استفاده کنند.

خرید آنلاین کیسه تبلیغاتی متقال

ساک دستی متقال

ساک دستی متقال یکی از محبوب ترین کیسه های پارچه ای است و این مسئله بی‌دلیل نیست. اول از همه این پارچه بسیار مقاوم و محکم است و با خیس شدن سفت می‌شود به همین دلیل می‌تواند وزن های زیاد را تحمل کند و از محتویات داخلش محافظت کند. علاوه بر این متقال یک کیسه پارچه ای ارزان قیمت محسوب می‌شود و خریدش برای مصرف کننده یا حتی برای سفارش ساک دستی تبلیغاتی مقرون به صرفه است. چاپ روی پارچه متقال کیفیت زیادی دارد و رنگ ها را شفاف نشان می‌دهد. از آنجایی که رنگ خود پارچه متقال سفید یا شیری است به خوبی رنگ را جذب می‌کند. دوخت ساک دستی متقال راحت است و این پارچه با اینکه مقاوم است سفت نیست و با چرخ خیاطی معمولی هم قابل دوخت است به همین دلیل افرادی که در این زمینه تجربه دارند یا حتی با یک نخ و سوزن معمولی می‌توانند خودشان در خانه ساک دستی پارچه ای متقال را بدوزند. با این حال برای چاپ روی پارچه متقال باید به یک چاپخانه حرفه ای مراجعه کرد تا نتیجه دوام داشته باشد و با شست و شو پاک نشود.

چاپ روی ساک دستی متقال

خرید ساک دستی متقال

شرکت تورنگ تولید کیسه متقال و فروش عمده کیسه پارچه ای (کنفی و متقال) را در ابعاد و طرح های مختلف را انجام می‌دهد که برای خرید آن‌ها می‌توانید از فروشگاه اینترنتی ما اقدام کنید. برای سفارش چاپ روی پارچه متقال و ساک تبلیغاتی می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از قیمت و شرایط خدمات ما اطلاع پیدا کنید.

خرید آنلاین ساک دستی متقال

ساک دستی پارچه ای سفید


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

آموزش دوخت کیف پارچه ای
آموزش دوخت کیف پارچه ای

آموزش دوخت کیف پارچه ای و آموزش دوخت ساک پارچه ای کمک بزرگی به کاهش استفاده از کیسه نایلونی خواهد کرد.

مطالعه مقاله
ساک دستی پارچه ای، شاپینگ بگ پارچه ای
ساک دستی پارچه ای، شاپینگ بگ پارچه ای

ساک دستی پارچه ای یک وسیله بسیار پراهمیت برای تبلیغات محصول و برند است که سازگار با محیط‌زیست و چند بار مصرف است و فروشگاه‌ های بی‌شماری از این محصول استفاده می‌کنند.

مطالعه مقاله
معرفی 5 نوع ساک دستی پارچه ای پرطرفدار
معرفی 5 نوع ساک دستی پارچه ای پرطرفدار

همه ساک دستی های پارچه ای از یک جنس نیستند، هر نوع پارچه ای که در دوخت ساک دستی استفاده می شود فواید و معایب خودش را دارد، این مقاله به معرفی چند نوع ساک دستی به همراه الگوی ساخت ساک دستی کاغذی و پارچه ای پرداخته است.

مطالعه مقاله