کیسه و گونی مصالح ساختمانی

حانیه محمدزاده / 5 دی 1401

مجموعه تورنگ در طی سالیان گذشته با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، به دستاوردهای بزرگی در‌ زمینه چاپ کیسه دست ‌یافته است و به یکی از برندهای قابل‌اعتماد در زمینه طراحی و چاپ کیسه بدل شده است و آماده ارائه انواع خدمات چاپ با بهترین و خلاق‌ترین تیم طراحی و گرافیک به شما عزیزان است. تیم حرفه ای تورنگ انواع کیسه مصالح ساختمانی را با آرم و لوگوی برند شما شخصی سازی می‌کند و به برند سازی و تبلیغ کسب و کار شما کمک شایانی خواهد کرد. اگر کسب و کاری دارید که نیاز به چاپ کیسه منحصر به فرد خود دارید، لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان تیم طراحی و چاپ بهره ببرید.

برای خرید کیسه با چاپ عمومی و یا خام می‌توانید به طور مستقیم از فروشگاه اقدام کنید.

کیسه مصالح ساختمانی

کیسه مصالح ساختمانی تنها برای بسته بندی مواد طراحی نمی‌شود و باید در تمام مراحل حمل‌ و ‌نقل، جابه‌جایی، استفاده در ساختمان و در شرایط سخت و نامناسب کارایی داشته باشد. انتخاب کیسه ساختمانی مناسب، در انبار کردن بلندمدت و جلوگیری از هدر رفتن مصالح هم کمک می‌کند. گونی مصالح ساختمانی علاوه بر بسته بندی گچ، آهک، قیر، سیمان سفید، قیر، گروت، ملات خشک، چسب کاشی، سنگریزه، سنگ‌های تزئینی، خاک اره، گرانول پلاستیک و... برای بسته بندی مواد شیمایی، کود کشاورزی و هر نوع مواد فله استفاده می‌شود..

خرید آنلاین انواع کیسه بسته بندی

کیسه مصالح

ویژگی های کیسه مصالح ساختمانی 

کیسه ساختمانی باید مقاومت بالایی داشته باشد. وزن زیاد مصالح ساختمانی مثل خاک، پودر سنگ، شن، سیمان، بتن و... به همراه جنس زبری که دارد این مواد را نیازمند بسته بندی محکم و بادوام کرده است. همچنین کیسه مصالح ساختمانی در شرایطی نگهداری و استفاده می‌شود که باید در برابر عوامل بیرونی هم مقاوم باشد تا به‌راحتی پاره و سوراخ نشود. پاره شدن کیسه بسته بندی باعث هدر رفتن مصالح ساختمانی و در مواقعی خراب شدن آن می‌شود. بعضی از مصالح ساختمانی مثل سیمان، گچ، ملات خشک و... در مجاورت با رطوبت از بین می‌روند و دیگر قابل‌استفاده نیستند. حتی باید از ورود رطوبت به مصالحی که خیلی به آب حساس نیستند هم جلوگیری شود زیرا فضای نم‌دار محیط خوبی برای رشد قارچ و باکتری و نابود کردن کیفیت مواد است. از طرفی بافت گونی مصالح ساختمانی نباید بزرگ باشد تا موادی مثل گچ و آهک که ریز هستند به بیرون درز کنند. بافت توری ریز کیسه گونی جلوی ورود رطوبت را هم می‌گیرد و کیفیت مصالح ساختمان را تضمین می‌کند. در کنار کیفیت و کارایی کیسه بسته بندی مصالح ساختمانی باید به قیمت آن‌هم توجه کرد تا با بودجه کسب‌وکار هماهنگ باشد. مسلماً بسته بندی ارزان و مقرون ‌به ‌صرفه به افزایش سود بلندمدت کمک می‌کند. در آخر هر کارخانه و تولیدکننده مصالح ساختمانی یا گونی بافی برای تبلیغات و متمایز کردن محصولاتش از تولیدی های مشابه باید از چاپ روی بسته بندی استفاده کند. به همین دلیل انتخاب کیسه هایی که قابلیت چاپ خوبی دارند و جلوه زیبایی به محصول می‌دهند همیشه در اولویت است.

انواع کیسه ساختمانی مصالح

درباره کیسه اسپان مصالح ساختمانی (فوم رنگ)

کیسه مصالح اسپان با پارچه فوم رنگ دوخته می‌شود که نوعی پارچه بدون بافت یا به‌اصطلاح سوزنی است. پارچه فوم رنگ با استفاده از تکنولوژی به‌روز و با دستگاه های پیشرفته ساخته‌شده و برخلاف پارچه‌های قدیمی تار و پود ندارد. ازآنجایی‌که فوم رنگ نوعی پارچه ماشینی است، دقت زیادی در ساخت آن به خرج رفته است و تمام قابلیت‌های یک پارچه مناسب بسته بندی را دارد به همین دلیل در ساخت کیسه های بسته بندی محصولات مختلف ازجمله مصالح ساختمانی به کار می‌رود. گونی مصالح اسپان کاملاً ضد آب است، اجازه ورود نور خورشید را نمی‌دهد، تهویه هوای مناسبی دارد، جنسی نرم و لطیف دارد، وزن بالا را تحمل می‌کند، ضد خش و پارگی است و قابلیت چاپ عالی دارد.

خرید آنلاین انواع کیسه اسپان باند

کیسه مصالح

کیسه ساختمانی اسپان

مصالح ساختمانی به خاطر وزن بالا، جنس زبر، استفاده در ساختمان‌های نیمه‌کاره و محیط‌های ناهموار نیازمند بسته بندی بادوام و محکمی هستند که حتی در شرایط سختی مثل پرت شدن این کیسه ها روی زمین یا برخورد با آجر و بلوک پاره نشوند. همین‌طور اکثر مصالح ساختمانی وزن بالایی دارند و در مجاورت آب و رطوبت خراب می‌شوند به همین دلیل گونی اسپان می‌تواند یک بسته بندی ایدئال برای این مواد این مواد باشد. از طرفی مصالح ساختمانی مثل گچ و پودر سیمان بسیار ریز هستند و نیاز به یک کیسه بسته بندی مصالح با بافت مناسب دارند که کیسه اسپان با بافت سوزنی این مشکل را حل می‌کند.

گونی پلاستیکی ساختمانی

گونی پلاستیکی ساختمانی معمولاً به‌صورت رول گونی به فروش می‌رسد و نسبت به کیسه های بالا ساده‌تر، ارزان‌تر و با مقاومت کمتر است. با اضافه کردن یک‌لایه لمینیت به گونی پلاستیکی مقاومت بیشتر می‌شود.

کیسه مصالح ساختمانی پلی پروپیلن (کیسه PP)

یکی از پراستفاده‌ترین گونی های مصالح ساختمانی کیسه پلی پروپیلن است. کیسه پ پ علاوه بر ضد آب بودن و استحکام بالا بسیار ارزان‌قیمت است و چاپ روی آن انجام می‌شود. کیسه پلی پروپیلن از الیاف پلیمری ساخته می‌شود و جنسی نرم و انعطاف‌پذیر دارد. کیسه پلی پروپیلن در بسته بندی محصولاتی که باید در برابر پارگی و رطوبت مقاوم باشند استفاده می‌شود. حتی کیسه پلی پروپیلن لمینیت دار در بازار موجود است که برای مقاومت و استحکام بیشتر بسته بندی تولید می‌شود و معمولاً برای مواد شیمیایی یا موادی که به‌هیچ‌وجه نباید نشت کنند استفاده می‌شود. کیسه مصالح ساختمانی پلی پروپیلن در این صنعت محبوبیت زیادی دارد زیرا کاملاً مناسب بسته بندی فله و فروش عمده محصولات ساختمانی است و همین‌طور نسبت به کیسه های دیگر ارزان قیمت است.

کاربرد کیسه مصالح ساختمانی پلی پروپیلن

کیسه مصالح ساختمانی پلی پروپیلن در بسته بندی موادی مثل سیمان، گچ، چسب، ملات خشک، شن و ماسه و... استفاده می‌شود. علاوه بر مصالح ساختمانی این کیسه به علت قابلیت ضد پارگی، ضد نشتی و مقاومت بالایی که دارد برای بسته بندی کود شیمیایی، سموم کشاورزی، خوراک دام و طیور، قند، شکر و آرد استفاده می‌شود.

کیسه پلی پروپیلن نسبت به سایر کیسه ها چه مزایایی دارد؟

از مزایای کلی این کیسه می‌توان به بادوام بودن، مقاومت محیطی بالا، نرم و قابل انعطاف بودن اشاره کرد اما در اینجا می‌خواهیم در مورد مقرون به صرفه بودن کیسه پلی پروپیلن صحبت کنیم که مهم‌ترین ویژگی این بسته بندی مصالح ساختمانی است. کیسه پلی پروپیلن وزن کمتری نسب به سایر کیسه ها دارد و این قابلیت هزینه حمل‌ونقل را کم می‌کند زیرا تعداد بیشتری از این کیسه ها را می‌توان بارگیری کرد. کیسه پروپیلن به علت مقاومت بالا در برابر پارگی از هدر رفتن مصالح و ضرر مالی جلوگیری می‌کند. ازآنجایی‌که این کیسه احتمال پارگی کم و حمل‌ونقل راحت‌تری دارد به نیروی کار کمتری برای نظارت و حمل‌ونقل نیاز است درنتیجه در هزینه‌های نهایی کارفرما صرفه‌جویی می‌شود. این کیسه ها عمر بالایی دارند و تا مدت‌زمان طولانی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد به همین دلیل نسبت به هزینه خرید بسیار مقرون به صرفه هستند.

سفارش چاپ روی کیسه مصالح پلی پروپیلن

کیسه بسته بندی مصالح ساختمانی به‌صورت عمده خریداری می‌شود و داشتن یک طرح آماده برای چاپ و سپردن آن به جایی مثل مجموعه تورنگ که کار تولید کیسه، بسته بندی و چاپ را باهم انجام می‌دهد بسیار ارزان تر و به صرفه تر از خرید بسته بندی و سفارش چاپ روی آن‌ها در جای دیگر است. اگر طرح آماده ندارید تیم طراحی تورنگ در ساخت لوگو و طراحی بسته بندی محصول همراه شما است تا یک بسته بندی خاص و جذاب داشته باشید. برای سفارش چاپ و بسته بندی اختصاصی می‌توانید با شرکت تورنگ تماس بگیرید.

چاپ کیسه گونی مصالح ساختمانی

حداقل چیزی که باید روی کیسه مصالح ساختمانی درج شود، اسم محصول، وزن محصول و تولیدکننده آن است. برای متمایز شدن از کارخانه و تولیدی های مصالح ساختمانی دیگر بهتر است یک بسته بندی خوب طراحی و چاپ کنید تا همیشه در ذهن مشتری بمانید. انتخاب کیسه اسپان برای چاپ از ین رو مناسب مصالح است که به‌راحتی در محیط ساختمانی با خش خوردگی و نور آفتاب از بین نمی‌رود. مجموعه چاپ تورنگ به‌طور اختصاصی تولید و چاپ کیسه مصالح ساختمانی اسپان را انجام می‌دهد و شما می‌توانید بر اساس نیازتان به این کیسه ها زیپ، دسته یا چندلایه لمینیت اضافه کنید. با همراهی تیم طراحی خلاق و باتجربه شرکت تورنگ هم می‌توانید لوگو، طرح و تبلیغات اختصاصی خودتان را طراحی کرده و روی کیسه اسپان چاپ کنید.

خرید کیسه ساختمانی و گونی مصالح

برای خرید کیسه اسپان خام می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تورنگ مراجعه کنید و گونی مصالح ساختمانی را در وزن‌های 10 کیلویی و 5 کیلویی خریداری کنید. کیسه اسپان خام شرکت تورنگ در رنگ سفید و به‌صورت دسته‌دار به فروش می‌رسد. برای سفارش‌های اختصاصی کیسه بسته بندی مصالح می‌توانید با شرکت تورنگ تماس بگیرید تا از شرایط خرید و قیمت‌ها باخبر شوید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج
انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج باید یکسری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب نمایید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک

تولید، طراحی و چاپ کیسه نمک در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی نمک و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه و گونی آرد
تولید و چاپ کیسه و گونی آرد

تولید و چاپ کیسه و گونی آرد در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارها و توضیحات لطفا کلیک کنید.

مطالعه مقاله