تولید و چاپ کاور سری صندلی هواپیما

حانیه محمدزاده / 12 اردیبهشت 1402

مزایای استفاده از کاور سری صندلی هواپیما چیست؟

1. روکش های پشت سر صندلی هواپیما باعث حفظ بهداشت در طول سفر می‌شوند.

مسافران در هنگام سفر بیشتر وقت خود را با نشستن روی صندلی خود در هواپیما می‌گذرانند. بنابراین، راحتی صندلی هواپیما یکی از مهمترین جنبه های هواپیما است. راحت نگه داشتن امکانات داخلی هواپیما به این معنی است که مسافران می‌توانند از پرواز لذت ببرند و در هنگام رسیدن به مقصد به جای خستگی احساس شادابی کنند. هنگام نشستن روی صندلی هواپیما، مسافران ممکن است توجه زیادی به پوشش پشتی سر نداشته باشند. اما این در واقع یکی از مهمترین عناصر صندلی است. کاور سری صندلی هواپیما می‌تواند از تماس مستقیم بین مسافر و صندلی جلوگیری کند، که صندلی هواپیما را تمیز نگه می دارد و تمیزی روکش های پشت سر هواپیما برای مسافران مهم است.

خرید آنلاین کاور پشت سری صندلی

کاور پشت سری صندلی هواپیما

2. استفاده از جنبه تبلیغاتی روکش های پشت سر هواپیما

کاور پشت سری صندلی هواپیما در جنس های متفاوتی تولید می‌شود. روکش های پشت سری هواپیماهای تجاری معمولا یکبار مصرف هستند و می‌توان آن‌ها را با الگوها، لوگوها و حتی تبلیغات چاپ کرد. برخی از روکش های پشت سر هواپیما نیز از پارچه های باکیفیت یا همان اسپان باند تولید می‌شوند. کاورهای پشت سری اسپان علاوه بر تمیزی دوخت و کیفیت بهتر پارچه، قابلیت چاپ بهتری نیز دارند و دوام بیشتری دارند و با شستشو و یا آفتاب خوردگی آسیب نمی بینند.
کاور پشت سری صندلی موجود در فروشگاه تورنگ نیز از جتس پارچه اسپان باند است. شما می‌توانید همزمان با خرید این محصول سفارش چاپ نیز برای آن ثبت کنید و خرید راحت و به صرفه ای را تجربه کنید.
البته از پوشش پشت سری صندلی هواپیما تنها در هواپیما استفاده نمی‌شود. هنگام سفر با قطار، مترو یا اتوبوس نیز می‌توانیم از کاور پشت سری صندلی استفاده کنیم. کاور سری صندلی هواپیما می‌تواند باعث حفظ تمیزی و بهداشت در طول سفر شود. همچنین شرکت های مسافربری می‌توانند از این طریق هم باعث یادآوری برند خود در ذهن مسافران و هم باعث جلب رضایت بیشتر مسافران شوند.

سفارش چاپ کاور پشت سری صندلی

کاور پشت سری صندلی

مجموعه تورنگ با بیش از 30 سال تجربه در زمینه چاپ، بسته بندی و تبلیغات تمامی مراحل تولید و چاپ کاور هدرست را انجام می‌دهد. چنانچه قصد سفارش کاور سری صندلی دارید، لطفا به فروشگاه ما مراجعه کنید. همچنین چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما شما را بطور کامل راهنمایی کنند.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

کاور پشت سری صندلی یا هدرست
کاور پشت سری صندلی یا هدرست

یکی از لوازم مهم برای شرکت های مسافربری، استفاده از کاور پشت سری صندلی یا هدرست است. این محصول با این که حجم خاصی ندارد ولی گاهی...

مطالعه مقاله