بسته بندی با کاغذ کرافت

تورنگ / 29 مرداد 1397

بسته بندی با کاغذ گراف

صنعت بسته بندی همواره در حال پیشرفت است و تولید کنندگان تمام تلاششان را می‌کنند تا از بهترین مواد و به صرفه ترین آن‌ها استفاده کنند. یکی از مواردی که استفاده از آن در صنعت بسته بندی هم به صرفه است و هم از محصول محافظت می کند، بسته بندی با کاغذ کرافت یا کاغذ گراف است. کاغذ کرافت کاغذی‌ست که مقاومت بالایی دارد. این کاغذ بسته بندی کرافت که در رنگ‌های قهوه ای یا سفید وجود دارد، نسبت به کاغذ های دیگر از مقاومت بالاتری در برابر پاره شدن برخوردار است و انعطاف پذیری بالایی دارد. این ویژگی بسته بندی با کاغذ کرافت باعث شده است که در صنعت بسته بندی کاربرد زیادی داشته باشد و برای انواع بسته بندی مانند بسته بندی مواد غذایی، تولید ساک تبلیغاتی، بسته بندی هدایا و... استفاده شود.

بسته بندی با کاغذ کرافت

 مشاهده و خريد آنلاين انواع کاغذ بسته بندی 

استفاده از کاغذ کرافت

کاغذ های کرافت بر اساس نوع گرماژی که دارند به دسته بندی های متفاوتی تقسیم می‌شوند. در ادامه مطلب به بررسی هرکدام از کاغذ های بسته بندی کرافت و نوع کاربردی که دارند، اشاره خواهیم کرد.

کاغذ کرافت 40 گرمی

سبک بودن این دسته از کاغذ کرافت یک مزیت محسوب می‌شود و برای بسته بندی میوه، الگوی خیاطی، کاغذ های بیمارستانی و کاغذ های مورد نیاز برای دستگاه های اتوکلاو مناسب هستند. این کاغذ ها در برابر رطوبت و نفوذپذیری هوا مقاومت می‌کنند و زمانی که شما برای میوه ها از این کاغذ استفاده می‌کنید، باعث تازگی و ماندگاری بالاتر محصولات می‌شوند.

مشاهده و خريد آنلاين کاغذ کرافت

بسته بندی با کاغذ کرافت

کاغذ کرافت های 70 تا 140 گرمی

کاغذ کرافت با این گرماژ ها برای ساخت انواع پاکت، ساک دستی، بسته بندی پوشاک، بسته بندی مواد غذایی، لمینیت و... مناسب هستند. استفاده از این کاغذ بسته بندی کرافت چند ویژگی دارد که در سایر کاغذ ها کمتر قابل مشاهده است. کاغذ کرافت مقاومت مکانیکی بالایی دارد، قدرت جذب بالایی دارد و زمانی که شما برای انواع بسته بندی ها استفاده می کنید، در برابر پاره شدن مقاومت می کنند. برای این که از قیمت کاغذ بسته بندی گراف در گرماژ های متفاوت مطلع شوید، روی لینک زیر کلیک کنید.

 مشاهده و خريد آنلاين کاغذ گراف 

اموزش بسته بندی با کاغذ کرافت

 

 

این کاغذ ها به دلیل ارزان بودن مواد اولیه، برای استفاده در مصارف مختلف به صرفه هستند. در ضمن برای حفظ محیط زیست هم مناسب‌اند چون قابل تجزیه‌شدن و قابل بازیافت هستند. کاغذ کرافت برای بسته بندی از کیسه پلاستیکی مناسب تر است و شما برای تولید کاغذ کرافت هزینه کمتری نسبت به کیسه پلاستیکی پرداخت می‌کنید. خرید کاغذ بسته بندی در جنس های متفاوت در فروشگاه اینترنتی تورنگ چاپ امکان‌پذیر است.

فروش انواع کاغذهای کاهی، کاغذ کرافت، کاغذ مومی و کاغذ کادو، انواع ملزومات فست فود ( پاکت های کاغذی و کاهی ساندویچی، کاغذهای مومی زیر پیتزایی و ساندویچی)

کاغذ برای بسته بندی         ایده بسته بندی با کاغذ کرافت          بسته بندی کاغذ کاهی

 

برای دریافت قیمت کاغذ کرافت کلیک کنید

 

 

بسته بندی کرافت

زمانی که شما به عنوان یک تولید کننده برای بسته بندی با کاغذ کرافت را برای محصولاتتان استفاده می‌کنید، در واقع کارتان را شیک تر و با بسته بندی مقاوم تر به مشتری تحویل می‌دهید و مشتری قدردان اهمیت شما به نوع بسته بندی خواهد بود و متوجه می‌شود که حفظ محیط زیست برای شما مهم است.

بسته بندی کاغذ قهوه ای

 

نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
كنعانى پور،

سلام بنده تو كار بسته بندي دمنوش به صورت تي بك هرمي هستم نياز به يك بسته بندي خاص دارم ممنون


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
یاسر ایزدی ،

سلام من تو کار خشکبار هستم میخوام بسته بندی کنم این مدل پاکت که پنجره قلبی داره مدنظر ما هست میشه به من کمک کنید


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

آموزش بسته بندی لباس با کاغذ کرافت
آموزش بسته بندی لباس با کاغذ کرافت

کاغذ کرافت به دلیل دوام و قابلیت بازیافت بالا، انتخاب محبوبی برای بسته ‌بندی است. استفاده از مواد بسته ‌بندی پایدار مثل کاغذ کرافت نه‌تنها...

مطالعه مقاله
آموزش نحوه ساخت کاغذ کرافت
آموزش نحوه ساخت کاغذ کرافت

کاغذ کرافت، نوعی کاغذ قوی و مقاوم است که بیشتر برای بسته‌بندی استفاده می‌شود. در اینجا، مراحل ساخت کاغذ کرافت را به طور مفصل توضیح می‌دهیم...

مطالعه مقاله
تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟
تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟

کاغذ کرافت چه رنگهایی دارد؟ تفاوت کاغذ کرافت سفید و کاغذ کرافت قهوه ای چیست؟ بعضی از افراد فکر می‌کنند کاغذ کرافت قهوه‌ای و سفید تقریبا یک‌چیز هستند و فرقی باهم ندارند اما...

مطالعه مقاله