کاغذ کرافت، پاکت کرافت، خرید آنلاین کرافت!

مهسا موسوی / 7 بهمن 1397

کاغذ کرافت نوعی کاغذ است و از خمیر کاغذ تولید می‌شود و فرآیند تولید آن نیز به همین نام یعنی فرآیند کرافت معروف است. کرافت به دلیل مقاومت بالا طرفداران خاص خود را دارد.

این نوع کاغذ از ضخامت‌ها کیفیت‌های مختلفی برخوردار است که بر اساس آن مصرف‌های گوناگونی نیز دارد. برای مثال از نوع ضخیم کرافت برای کارتن‌سازی و از نوع نازک آن برای بسته‌بندی میوه استفاده می‌کنند.

مشاهده و خريد پاکت کرافت

انواع بسته بندی کرافت

کاغذ کرافت با کیفیت، انعطاف‌پذیر است و برای ساخت ساک تبلیغاتی جهت حمل کالا نیز مناسب می‌باشد. این کاغذ به دلیل طرح و رنگ آن سبک کلاسیک دارد و زیبایی خاصی به شاپینگ بگ شما می‌بخشد و حتی می‌توانید از آن به عنوان پاکت هدیه استفاده کنید.

خرید اینترنتی کاغذ کرافت

پاکت کرافت دسته پانچی

نوعی از کاغذ کرافت که قابلیت چاپ پذیری دارد برای ساخت شاپینگ بگ بسیار مناسب است که با چاپ لوگو و برند خود روی آن موجب جلب توجه مخاطب می‌گردد.

کاغذ قهوه ای کرافت را می‌توان در چند نوع مختلف تبدیل به پاکت یا ساک دستی نمود.

برای مثال نوعی پاکت کرافت که بدون دسته است و از قدیم مرسوم بود که برای حمل کالاهایی مثل خشکبار و آجیل از آن استفاده می‌شد.

پاکت کرافت، بسته بندی با کاغذ کرافت

نوعی دیگر از کیف‌ دستی کرافت که دسته دارد و برای حمل کالا از آن استفاده می‌گردد و مدل دسته آن نیز می‌تواند به دو صورت، دسته پانچی یا دسته‌ بندی باشد.

 ساخت پاکت کاغذی، پاکت کرافت دسته بندی

پاکت کرافت به دلیل اینکه قابلیت تجدید پذیری دارند و به‌راحتی قابل بازیافت هستند، برای اینکه جایگزین کیسه‌های پلاستیکی شود بسیار گزینه مناسبی است.

کیسه‌های پلاستیکی در دهه 1970 معرفی شدند و به دلیل هزینه پایین‌تر آن‌ها نسبت به کیسه‌های کاغذی؛ به‌عنوان کیسه‌ای برای فروشگاه‌های مواد غذایی برتری داشتند. با این حال، تعدادی از فروشندگان و خریداران که حفظ محیط زیست اهمیت بیشتری برایشان داشت استفاده از کیسه‌های کاغذی را ترجیح دادند.

کاغذ کادو کاهی، پاکت کرافت

جالب است بدانید در سال 2015 در بورس پاکت کاغذی، بزرگ‌ترین کیسه خرید کاغذی در جهان در بریتانیا ساخته شده است که در رکوردهای جهانی گینس نیز ثبت شده است.

فروش انواع کاغذهای کاهی، کاغذ کرافت، کاغذ مومی و کاغذ کادو، کاغذ ساندویچ، کاغذ سینگل، کاغذ پوستی و سولفات

پاکت کرافت         کاغذ مومی          پاکت کرافت

برای دریافت قیمت و خرید آنلاین کاغذ کرافت اینجا کلیک کنید

 

برای مشاهده قیمت و خرید آنلاین پاکت کرافت اینجا کلیک کنید

 


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)
خریدار،

سلام.تشکر خانم مهسا موسوی خدا خیرتون بده ک عکس باحجاب گذاشتید در سایت.فقط کاش بدون آرایش بذارید و کم کم دیگه اصلا عکس نذارید.لزومی نداره عکس خانم در معرض دید نامحرمان باشه موفق باشین یا علی ع


در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟
تفاوت کاغذ کرافت سفید و قهوه ای چیست؟

کاغذ کرافت چه رنگهایی دارد؟ تفاوت کاغذ کرافت سفید و کاغذ کرافت قهوه ای چیست؟ بعضی از افراد فکر می‌کنند کاغذ کرافت قهوه‌ای و سفید تقریبا یک‌چیز هستند و فرقی باهم ندارند اما...

مطالعه مقاله
ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب
ایده های جذاب برای تزیین، بسته بندی و کادو کردن کتاب

آموزش نحوه کادو کردن کتاب، ایده بسته بندی و تزیین کتاب برای هدیه به همراه لینک خرید لوازم مورد نیاز در این مقاله آورده شده است.

مطالعه مقاله
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد
ایده های جذاب و خلاقانه برای بسته بندی کادو تولد

در این مقاله به معرفی یکسری از لوازمی که برای کادوپیچی و بسته بندی هدیه مورد نیاز هستند پرداخته‌ایم...

مطالعه مقاله