کاربرد نایلون بسته بندی برنج

امیر مختاری / 2 تیر 1400

کیسه برنج پلاستیکی چه کاربردهایی در خانه دارد؟

گرچه همواره به تحلیل و توصیه  استفاده از کیسه و گونی برنج پارچه ای پرداخته‌ایم، اما به این دلیل روشن و مبرهن که هنوز نایلون بسته بندی برنج و نایلون و نایلکس هایی که برای بسته بندی و حمل برنج به‌کار می‌روند، به‌طور کامل حذف نشده‌اند و همچنین (گرچه به میزانی کم‌تر از گذشته)، مورداستفاده قرار می‌گیرند، این یادداشت، مرور و بازنگری بر کاربرد و دیگر مصارف سازنده  نایلون، نایلکس و کیسه برنج پلاستیکی دارد.

مشاهده و خريد آنلاين کیسه برنج پلاستیکی

کاربرد های کیسه برنج پلاستیکی در خانه

کیسه برنج پلاستیکی، نایلون و نایلکس چه کاربرد های مفیدی دارند؟

استفاده از کیسه نایلونی برای بسته بندی ظرف و ابزارهای غیر قابل استفاده لازم نیست کیسه های پلاستیکی و نایلونی خود را پس‌از استفاده دور بریزید. اگر آنها را نگه دارید، می‌توانید از آن‌ها برای بسته بندی و نگهداری ظرف‌های استیل، قاشق و چنگال و دیگر ابزارهای آشپرخانه و خانگی مشابه، استفاده کنید.

می‌توانید از کیسه پلاستیکی، به‌عنوان روکش و ابزار بسته بندی وسیله‌های خانگی مختلف مثل کفش، سیم، کابل، یراق آلات، لوازم آهنی و برنده، لوازمی که به صورت فصلی به‌کار می‌روند و دیگر ابزارهای مشابه، استفاده کنید. فرهنگ استفاده از نایلون و کیسه پلاستیکی مصرف شده به‌عنوان ابزار و روکشی برای بسته بندی کالاهای مختلف، از جمله روش‌های پسندیده‌ای است که نه‌تنها در کشورهای توسعه‌یافته، که در کشورهای درحال‌توسعه نیز دیده می‌شود و نشان می‌دهد که مردم و مصرف‌کننده‌های نایلون، نایلکس و کیسه پلاستیکی، بیش‌ازپیش به سلامت جامعه، محیط زیست و البته سلامت خود اهمیت می‌دهند.

 کاربردهای کیسه برنج نایلونی

استفاده از نایلون بسته بندی برنج برای پوشاندن دریچه‌های مختلف در خانه

شما می‌توانید با استفاده از نایلون، نایلکس و کیسه های پلاستیکی مصرف شده که دیگر کاربرد چندانی ندارند، برای پوشاندن منافذ و دریچه‌های مختلف منزلتان استفاده نمایید.

استفاده از کیسه پلاستیکی برای خرید و به عنوان ساک دستی

استفاده از کیسه پلاستیکی به‌عنوان ساک خرید و حمل و نقل، از جمله کاربردهای مناسب و متعارفی است که نه‌تنها بر سلامت جامعه و محیط زیست، که بر اقتصاد خانه نیز اثرگذار است. برای نمونه شما می‌توانید یک نایلون و یا نایلکس بزرگ و با دوام خریداری و از آن برای خریدهای دیگر خود استفاده نمایید. به این ترتیب نه‌تنها در مصرف پلاستیک، نایلون و نایلکس صرفه‌جویی خواهید داشت که هر بار برای تهیه و مصرف نایلون و نایلکس به زحمت نخواهید افتاد و از طرفی، جای کمتری را در خانه به نگهداری نایلون و نایلکس و کیسه پلاستیکی بدون‌استفاده، اختصاص خواهید داد.

مشاده و خرید آنلاین انواع کیسه پلاستیکی

 

کیسه برنج نایلونی

استفاده از نایلون بسته بندی برنج به عنوان کیسه زباله و برای اسباب کشی

از نایلون بسته بندی برنج می‌توانید به‌عنوان کیسه زباله استفاده کنید. به‌این‌ترتیب، نه‌تنها برای خرید کیسه زباله به زحمت نخواهید افتاد بلکه کیسه های پلاستیکی و نایلون و نایلکس را دور نمی‌اندازید و از آن‌ها برای   مصرف متعارف و به صرفه استفاده می‌کنید. همچنین خیالتان راحت است که هر زمان که خواستید، به کیسه و نایلون کافی برای بیرون ریختن زباله، دسترسی خواهید داشت. همچنین از کیسه های پلاستیکی و نایلون می‌توانید برای قرار دادن ابزار و وسیله‌های مختلف خود برای اسباب کشی نیز استفاده کنید.

کیسه برنج پلاستیکی

در پایان پیشنهاد می‌شود که اگر خوب به اطراف و محیط پیرامون بنگریم، درمی‌یابیم که کاربردها و استفاده های مختلفی می‌توان برای ابزار، وسیله و موادی چون نایلون بسته بندی برنج، کیسه های پلاستیکی، نایلون و نایلکس یافت که نه‌تنها به حفظ و نگهداری محیط زیست منتهی می‌گردد که می‌تواند بر اقتصاد خانوار نیز اثرگذار باشد.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج
انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج باید یکسری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب نمایید.

مطالعه مقاله
کیسه و گونی مصالح ساختمانی
کیسه و گونی مصالح ساختمانی

فروش انواع کیسه و گونی مصالح ساختمانی در شرکت تورنگ، اولین تولید کننده انواع کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی مصالح ساختمانی و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک

تولید، طراحی و چاپ کیسه نمک در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی نمک و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله