معرفی انواع کیسه های بسته بندی

زینب علیجانی / 20 شهریور 1399

انواع کیسه های بسته بندی

 کیسه نایلونی، خرید کیسه نایلونی

صنعت بسته بندی از انواع بسیار مختلفی از مواد برای تولید بسته ها و کیسه هایی که نه‌تنها زیبایی داشته باشند بلکه بتوانند محصولات را محفوظ و امن نگه‌دارند استفاده می‌کند. چگونگی بسته بندی محصولات بر کار و کسب شما تأثیر زیادی می‌گذارد. با صرف‌نظر از این گه چه چیزی تولید می‌کنید، اگر محصولتان وقتی به دست مشتری می‌رسد به‌خوبی بسته بندی و حفاظت نشده باشد می‌تواند تأثیر منفی روی خریدار داشته باشد و بالعکس اگر در اولین برخورد فیزیکی محصول با مصرف کننده، در بسته بندی مناسبی قرار داشته باشد تأثیر مثبتی برای برند شما خواهد داشت. علاوه بر این برای جلوگیری از خرابی و دوام بیشتر محصولات انتخاب بهترین جنس بسته بندی اهمیت بالایی دارد. در ادامه به معرفی چند نوع از پارچه های مورداستفاده در کیسه های بسته بندی می‌پردازیم تا بتوانید بهترین بسته بندیِ مناسب محصولتان را انتخاب کنید.

بسته‌بندی‌های نایلونی، کیسه ی نایلونی

بافت نایلون از خاصیت ضد خش بالایی برخوردار است و جذب رطوبت بسیار پایینی دارد. سطحی نرم و مقاومت بسیار بالایی دارد، هم‌چین نسبت به دیگر پارچه های موجود در بازار قیمت ارزان تری دارد. نایلون از قابلیت کشسانی بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند تا 33 درصد بیشتر از طول اصلی خودش کش بیاید و همچنان شکل اولیه‌اش را حفظ کند. بسیار انعطاف‌پذیر است و در برابر هر نوع فشاری به‌راحتی به شکل اولیه خودش برمی‌گردد. همین‌طور به‌راحتی و با انواع روش‌های مختلف تمیز می‌شود. پارچه های نایلونی در برابر نور خورشید مقاومت بالای ندارد و ممکن است تغییر رنگ دهند. همچنین در دمای بالا خاصیت ذوب شدن دارند و نسبت به نمونه‌های پارچه های طبیعی موجود در بازار دیرتر تجزیه می‌شوند و ازلحاظ حافظت از محیط زیست بهترین انتخاب نیستند.

خرید اینترنتی کیسه برنج نایلونی

بسته‌بندی‌های اسپان باند، کیسه اسپان باند

اسپان باند نوعی پارچه است که طی فرایندی بدون بافت از موادی مثل نایلون، پلی استر، پلی پروپیلن یا پلی اتیلن ساخته می‌شود. درعین‌حال که بسیار سبک‌تر انواع دیگر پارچه هاست از قدرت بسیار بالایی هم برخوردار است. خاصیت ضد آب دارد و خشک و بدون رطوبت نگه‌داشتن آن بسیار راحت است. این نوع پارچه ها در برابر نور خورشید مقاوم هستند و تغییر رنگ نمی‌دهند. پارچه های اسپان باند به‌راحتی بریده می‌شوند اما به‌سختی پاره می‌شوند و همین کار کردن با آن‌ها را آسان می‌کند. تمام موادی که در آن استفاده‌شده است توسط سازمان بهداشت جهانی تائید شده‌اند و هیچ‌گونه خاصیت سمی یا بوی بدی ندارد و همین‌طور آنتی باکتریال هستند. برخلاف کیسه های پلاستیکی سریع‌تر بازیافت و تجزیه می‌شوند به‌طوری‌که فقط 90 روز در طبیعت می‌مانند و از این لحاظ آسیب کمتری به محیط زیست وارد می‌کنند. شما می‌توانید با پارچه های اسپان باند هر نوع کاری و با هر روشی انجام بدهید و بهترین نتیجه را بگیرید و همچنین بر اساس انواع مختلف این پارچه باقابلیت‌ها و استفاده‌های مختلف حق انتخاب‌های زیادی خواهید داشت تا رضایت کامل داشته باشید.

خرید اینترنتی کیسه اسپان

انواع کیسه های بسته بندی، کیسه اسپان باند،خرید کیسه اسپان باند

بسته‌بندی‌های کنفی، کیسه کنفی

پارچه های کنفی از الیاف های گرفته‌شده از گیاه کنف ساخته می‌شوند. قبل از اینکه در منسوجات مورداستفاده قرار بگردند در موارد صنعتی‌تری مثل طناب و بادبان‌ها استفاده می‌شدند و این نشان‌دهنده مقاومت بالای این پارچه است. امروزه از کنف برای تولید پلاستیک های قابل‌تجزیه و سوخت‌های زیستی استفاده می‌کنند. پارچه های کنفی در تمام دوران کاشت، برداشت، تولید و مصرفشان هیچ آسیبی به طبیعت وارد نمی‌کنند. اگر دوست دار محیط زیست هستید این پارچه بهترین انتخاب برای شماست. پارچه های کنفی ممکن است زیردست حس زمختی بدهند اما نمونه‌های جدیدتر این پارچه هم ساخته‌شده‌اند که لطیف‌تر هستند. درعین‌حال که این نوع پارچه از نرمی کمتری برخوردار است از طرفداران آن به‌هیچ‌وجه کم نشده است زیرا از دوام و قابلیت تنفس بسیار بالایی برخوردار است، انتقال رطوبت مطلوبی دارد، به‌راحتی شست‌وشو می‌شود و برخلاف دیگر پارچه های الیافی آب نمی‌روند و حالتش را حفظ می‌کند. پارچه های کنفی ممکن است بوی خاصی داشته باشند که موردپسند همه نباشد. البته بعد از شست‌وشو و گذاشتن در آفتاب این بو کمتر می‌شود.

خرید اینترنتی کیسه کنفی

انواع کیسه های بسته بندی، کیسه کنفی، خرید کیسه کنفی

بسته‌بندی‌های متقال، کیسه متقال

متقال یک نوع پارچه است که از الیاف های گیاه کتان ساخته می‌شود. نسبت به مثال‌های دیگر رطوبت بیشتری جذب می‌کند و سنگین‌وزن‌تر است و همین‌طور استحکام بالایی هم دارد. بسیار لطیف است و حتی بعد از شست‌وشو لطیف‌تر هم می‌شود و یکی از خنک‌ترین انواع پارچه است. ازآنجایی‌که از الیاف گیاهی ساخته‌شده است ضرری برای محیط زیست ندارد و این همیشه یک شعار خوب برای هر برندی است. پارچه های متقال به علت مقرون ‌به ‌صرفه بودن و کیفیت بالای الیاف، در ساختن محصولات مختلف تبلیغاتی و چاپ روی آن‌ها استفاده می‌شوند. پارچه های متقال با ترکیب با مواد دیگر انواع مختلفی از پارچه با خصوصیات متفاوت را بسازند و حق انتخاب بیشتری بر اساس نیازِ محصولتان به شما بدهند.

مشاهده و خرید آنلاین انواع کیسه های بسته بندی


محصولات مختلف بر اساس نوع و شرایط نگه‌داری نیاز به بسته‌بندی‌های متفاوتی دارند تا عمر بیشتری داشته باشند. همین‌طور داشتن جلوه‌ی زیبا روی قفسه‌ها و در نگاه خریدارآن‌هم بسیار مهم است. از طرفی باید بسته بندی انتخاب کنید که قابلیت چاپ و تبلیغات روی آن‌هم به بهترین صورت انجام پذیرد. نمونه‌های نام‌برده شده از مرسوم‌ترین پارچه های مورداستفاده در کیسه های بسته بندی هستند. شما فقط باید بر اساس نیازهایتان و با در نظر گرفته مزایا، معایب و خصوصیات نام‌برده شده یکی از این بسته‌بندی‌ها را انتخاب کنید یا با تیم مجتمع چاپ تورنگ برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی در این زمینه تماس بگیرید.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج
انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج باید یکسری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب نمایید.

مطالعه مقاله
کیسه و گونی مصالح ساختمانی
کیسه و گونی مصالح ساختمانی

فروش انواع کیسه و گونی مصالح ساختمانی در شرکت تورنگ، اولین تولید کننده انواع کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی مصالح ساختمانی و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک

تولید، طراحی و چاپ کیسه نمک در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی نمک و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله