چرا باید از چاپ طلاکوب در بسته بندی استفاده کنیم؟

تورنگ / 29 مهر 1399

چاپ طلاکوب

وقتی می‌خواهید برای محصولات بسته بندی انتخاب کنید انتخاب‌های مختلفی در زمینه طراحی و چاپ وجود دارد که یکی از آن‌ها چاپ طلاکوب و نقره کوب است. چاپ با فویل یا طلاکوبی زیبایی خاصی به بسته بندی می‌دهد و معمولاً برای چاپ لوگو و نوشته‌ها استفاده می‌شود. در ادامه توضیح می‌دهیم چرا و چه زمانی باید از چاپ طلاکوب برای بسته بندی استفاده کنید. اگر قیمت چاپ طلاکوب برایتان زیاد است و نمی‌توانید در طول سال پرداخت کنید بهتر است بدانید که طلاکوبی در چه زمان‌هایی بیشترین تأثیر را دارد.

تولید محصولات خاص

اگر شما مدت زیادی است که یک محصول به‌خصوص را تولید می‌کنید و در مغازه‌ها می‌فروشید و حالا تصمیم گرفته‌اید یک محصول جدید یا کمی متفاوت‌تر از قبلی را معرفی کنید می‌توانید از چاپ طلاکوب استفاده کنید تا به‌راحتی خاص بودن و جدید بودن این محصول به چشم بیاید.
می‌توانید کلمه‌ی «فروش ویژه» را روی محصول طلایی چاپ کنید یا همان طرح قبلی را بارنگ‌های نقره ای و طلایی چاپ کنید. راه‌های زیادی برای خلاقیت با چاپ طلاکوب وجود دارد و هرکدام از آن‌ها باعث خاص بودن طرح می‌شوند.

چاپ طلاکوب

برند های لوکس

اگر شما محصولاتی تولید می‌کنید که برای همه‌ی قشرهای جامعه هستند اما محصول جدیدتان در دسته‌ی کالای لوکس قرار می‌گیرند و مختص قشر خاصی از جامعه است می‌توانید با استفاده از چاپ طلاکوب این تغییر را نشان دهید. چاپ طلاکوب روی بسته بندی لوکس زیاد دیده می‌شود. فرض کنید شما قهوه می‌فروشید و یک بسته بندی قهوه طراحی کردید که مناسب تارگت مارکت شما است اما حالا یک محصول جدید حاوی دانه‌های قهوه باکیفیت، کمیاب و گران‌قیمت دارید که هرکسی علاقه به خرید آن ندارد. استفاده از چاپ طلاکوب برای بسته بندی جدید کاملاً لوکس بودن، خاص بودن و گران بودن این محصول را نشان می‌دهد.

چاپ طلاکوب

محصولات مناسبتی

چاپ طلاکوب و نقره کوب پرطرفدارترین رنگ‌ها چاپ فویلی هستند و این رنگ‌ها معمولاً با بسیاری از مناسبت‌ها و جشن‌ها همخوانی دارند. اگر برنامه دارید یک محصول را فقط برای یک مناسبت خاص تولید کنید می‌توانید از چاپ طلاکوب یا نقره کوب در طراحی بسته بندی استفاده کنید.
ممکن است شما یک جعبه شکلات یا یک بسته آجیل مخصوص برای عید نوروز یا شب یلدا تولید کنید. استفاده از چاپ طلاکوب و نقره کوب ترکیب بارنگ‌های مخصوص این جشن‌ها مثل قرمز و سبز برای بسته بندی این محصولات به شما کمک می‌کند در میان هزاران محصول مشابه مناسبتی به چشم بیایید و فروش بیشتری داشته باشید.

چاپ طلاکوب

برندینگ محصولات

شما می‌توانید از چاپ طلاکوب در طراح بسته بندی محصولاتتان برای همیشه استفاده کنید. اگر نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید می‌توانید تنها لوگوی محصولتان را با چاپ طلاکوب یا نقره کوب چاپ کنید. استفاده از یک بسته بندی مینیمال با چاپ لوگوی طلایی یا نقره ای می‌تواند به برندینگ و فروش کالای شما کمک زیادی کند.

چاپ طلاکوب

سفارش چاپ و بسته بندی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

آموزش انواع مراحل پاک کردن چاپ سیلک
آموزش انواع مراحل پاک کردن چاپ سیلک

چاپ سیلک که به آن چاپ صفحه نیز گفته می‌شود، روشی است که از یک مش یا الگو برای انتقال جوهر به روی سطح استفاده می‌کند. جوهرهای مورداستفاده می‌توانند...

مطالعه مقاله
چاپ چهار رنگ چیست؟ (بررسی معایب و مزایای آن)
چاپ چهار رنگ چیست؟ (بررسی معایب و مزایای آن)

روند چاپ چهار رنگ با تقسیم تصویر اصلی به چهار رنگ جداگانه آغاز می‌شود. سپس، برای هر رنگ، یک صفحه یا سیلندر چاپ جداگانه ساخته می‌شود. در طی فرایند چاپ...

مطالعه مقاله
ایده های کاربردی و خلاقانه برای بسته بندی پاستیل
ایده های کاربردی و خلاقانه برای بسته بندی پاستیل

بسته ‌بندی پاستیل نه‌تنها نقش مهمی در حفظ تازگی و کیفیت این محصول دارد، بلکه به‌عنوان یک ابزار قدرتمند بازاریابی نیز عمل می‌کند. طراحی‌های رنگارنگ و جذاب بسته ‌بندی می‌توانند...

مطالعه مقاله