کدام بنر تبلیغاتی را برای چاپ انتخاب کنیم؟

زینب علیجانی / 5 دی 1399

چاپ بنر رولی

بنر رولی، بنر استند یا بنر رول آپ در هر دو سمت چاپ می‌شود و برای مناسبت ها و همایش ها بسیار مناسب هستند. بنر استند رول معمولاً دو متر است و عرض آن بر اساس سلیقه مشتری تغییر می‌کند. جا به جایی و نصب بنر رولی بسیار راحت است و می‌توان چندین بار از آن‌ها استفاده کرد. 
چاپ بنر رولی تا یک اندازه خاصی امکان پذیر است و اگر این اندازه برای شما مناسب نیست باید به فکر چاپ بنر اختصاصی از نوع دیگری باشید.

چاپ بنر استند، چاپ بنر استند رولی، چاپ بنر رول آپ

چاپ بنر پاپ آپ

بنر پاپ آپ یا بنر استند پاپ معمولاً از پارچه ساخته می‌شود (پلی استر) و هدف اصلی آن جلب توجه مخاطبان با سایز بزرگ است. از بنر استند پاپ معمولاً در غرفه های نمایشگاه استفاده می‌شود و می‌توان آن‌ها را جا به جا کرد و غرفه را در مکان های مختلف برگزار کرد. بند استند پاپ بسیار بزرگ تر از بنر رولی است و می‌تواند فضای بیشتری را اشغال کند اما جا به جایی و نصب آن به راحتی بنر رولی نیست اما با این حال نصب بنر پاپ آپ بیشتر از چند دقیقه طول نمی‌کشد.

چاپ بنر نشست خبری

چاپ بنر استند کنفرانس یکی از نیاز های اصلی هر مناسبت و موقعیتی است که خبرنگاران و عکاسان در آن حضور دارند. این بنر را معمولاً در پس زمینه عکس های فرش قرمز یا پس زمینه نشست خبری با مربیان فوتبال دیده اید. در این مناسبت های خاص که تعداد زیادی خبرنگار و عکاس وجود دارند، برندها با چاپ بنر استند اسم برند و محصولاتشان را وایرال می‌کنند و افراد بیشتری با اسم و لوگو آن ها آشنا خواهند شد به همین دلیل رقابت سختی برای چاپ بنر در این نشست های خبری وجود دارد.

چاپ بنر نشست خبری، چاپ بنر فرش قرمز

بنر پرچمی

چاپ بنر پرچمی یا پرچم بلواری مناسب فضای باز است و معمولاً در خیابان ها و پیاده رو ها دیده می‌شوند. بنر های پرچمی مناسب تبلیغات مغزه، نشان دادن آدرس، اعلام خبر یا ارسال پیام به مردم است. چاپ بنر پرچمی می‌تواند به منظور های مختلفی استفاده شود و هیچ محدودیت خاصی ندارد. بنر پرچمی معمولاً روی وینل چاپ می‌شود تا با دوم باشد و در فضای باز سالم بماند. نصب بنر بلواری آنقدر که به نظر می‌رسد سخت نیست. برای چند برابر کردن تأثیر بنر پرچمی می‌توانید دو بنر در دو طرف میله چاپ کنید. 

چاپ بنر پرچمی، چاپ بنر بلواری

بنر قاب دار

به طور خلاصه قاب بنر می‌تواند دور هر نوع بنری نصب شود. هیچ فرقی با قاب پوستر یا عکس هایی که در خانه دارید نمی‌کند. استفاده از قاب بنر روش خوبی است برای دادن یک جلوه زیبا و حرفه ای به بنر است و دوام بنر را چند برابر می‌کند. پارچه بنر قاب دارد به هیچ عنوان چروک نمی‌شود و خراب کردن آن کار راحتی نیست.

چاپ بنر قاب دار، قاب بنر

 بنرهایی که در بالا معرفی کردیم تنها بنرهای موجود در دنیا نیستند. چاپ بنر در انواع مختلف و سایز های مختلف انجام می‌شود و هر کسی بر اساس ایده و نیازهایش می‌تواند چاپ بنر اختصاصی و شخصی سازی شده انجام دهد. در بین همه روش های چاپ بنر و انواع بنر تعدادی از بقیه محبوب تر و شناخته شده تر هستند که در این مقاله آن ها را معرفی کرده‌ایم. برای اطلاع بیشتر از قیمت چاپ بنر و راهنمایی در زمینه چاپ بنر می‌توانید با شرکت چاپ تورنگ تماس بگیرید.

وقتی صحبت از چاپ بنر تبلیغاتی می‌شود افراد زیادی فکر می‌کنند باوجود فضای مجازی و تبلیغات مجازی دیگر دوره‌ی بنر تبلیغاتی تمام‌شده است. اگر بیلبورد تبلیغاتی تأثیری نداشت شرکت‌های بزرگ دنیا هرساله میلیون‌ها دلار خرج تبلیغات در فضای باز نمی‌کردند. نه‌تنها دوره‌ی بنر تبلیغاتی تمام نشده است بلکه روز به روز در حال پیشرفت و خلاقانه‌تر شدن است زیرا توجه انسان‌های پرمشغله‌ی امروزی را جلب کردن کار راحتی نیست! یک بنر تبلیغاتی معمولی دیگر در این بازار پررقابت تأثیری ندارد و باید با کمک گرفتن از یک تیم خلاق بنری طراحی کرد که باعث شود مردم یک‌لحظه از کارشان دست بکشند و تمام توجهشان را به تبلیغات شما بدهند. در ادامه چند تا از بیلبوردهای تبلیغاتی خلاقانه را جمع‌آوری کردیم تا بتوانید الهام بگیرید.

مشاهده نمونه های چاپ بروشور و تراکت


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

با انواع چاپ بنر آشنا شوید (بنر پارچه ای، بنر وینل و بنر توری)
با انواع چاپ بنر آشنا شوید (بنر پارچه ای، بنر وینل و بنر توری)

چاپ بنر به منظورهای مختلفی در بازاریابی استفاده می‌شود. چاپ بنر انواع مختلفی دارد که انتخاب بین آن ها ممکن است برای افراد تازه کار سخت یا پیچیده‌ای به نظر بیاید. در ادامه لیستی از انواع بنر را جمع آوری کرده ایم.

مطالعه مقاله
نکات مهمی که قبل از چاپ بنر حتما باید بدانیم
نکات مهمی که قبل از چاپ بنر حتما باید بدانیم

چاپ بنر کم هزینه است، به راحتی توجه مخاطبان را جلب می کند و بسیار با دوام است. به همین دلیل روش خوبی برای بازاریابی و تبلیغات با بودجه کم است اما قبل از چاپ بنر نکات مهمی...

مطالعه مقاله
5 نکته برای طراحی بهترین پوستر تبلیغاتی مینیمال
5 نکته برای طراحی بهترین پوستر تبلیغاتی مینیمال

جدیداً در دنیای طراحی گرافیک بیشتر از هر وقت دیگری با سادگی و طراحی کمتر رو به رو هستیم. در یک مکان شلوغ پر از تبلیغات و تصاویر مختلف یک طراحی ساده و مینیمال بیشتر به چشم می آید.

مطالعه مقاله