آموزش کادو کردن هدیه با کاغذ مومی و کرافت

زینب علیجانی / 29 دی 1399

کادوپیچ کردن هدیه برای دوستان و آشنایان جذاب‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. یک جعبه کادویی زیبا ممکن است حتی هیجان بیشتری نسبت به خود هدیه داشته باشد. همیشه نیاز نیست برای یک جعبه کادویی خوب پول زیادی خرج کنید. ایده‌های خلاقانه زیادی برای تزئین کادو و کادوپیچ کردن وجود دارند. در ادامه این مقاله یکی از ارزان‌ترین روش‌های تزئین کادو را آموزش می‌دهیم. در این آموزش کادوپیچی تنها به کاغذ مومی و کاغذ کرافت نیاز است. 

آموزش کادو کردن هدیه

 

لوازم موردنیاز تزئین کادو

  • چسب نواری و مایع
  • قیچی
  • کاغذ کرافت
  • کاغذ مومی
  • نخ کنفی یا کاموا
  • شاخه خشک شده ( اختیاری)

 

مشاهده و خريد آنلاين کاغذ بسته بندي

 

آموزش تزئین کادو

بعد از اینکه تمام وسایل موردنیاز را آماده کردید اول از همه باید با استفاده یک کاغذ کرافت درست مثل یک کاغذ کادو معمولی هدیه را کادوپیچی کنید. اگر کاغذ کرافت ساده به نظرتان ضخیم است و مناسب کاغذ کادو نیست می‌توانید از کاغذ کرافت هندی یا اوکراینی استفاده کنید که نازک‌تر هستند و به علت معلوم بودن الیاف کاغذ جلوه زیبایی دارند. بعد از اینکه این مرحله ساده انجام شد قسمت خلاقانه تازه شروع می‌شود. شما می‌توانید با آموزشی که در ادامه برای تزئین کاغذ مومی در اختیارتان قرار می‌دهیم شکل‌های زیبایی روی بسته بندی درست کنید که ما دو ایده کادو کردن هدیه را در اینجا نشان دادیم.

آموزش تزئین کادو، ایده خلاقانه تزئین کادو

در این بسته بندی کادو می‌توانید از یک تکه پارچه با طرح دلخواه استفاده کنید و آن را دور جعبه کادویی بپیچید و با چسب مایع محکم کنید. بعد باید گل کاغذی را خودتان بسازید و روی کاغذ کادو بچسبانید. برای زیباتر شدن جعبه هدیه می‌توانید از یک شاخه خشک شده استفاده کنید تا گل واقعی‌تر به نظر بیاید. درنهایت همه‌ی این‌ها را با یک نخ کنفی یا کاموا ببندید.

مشاهده و خرید آنلاین نخ کنفی ساده و رنگی

 

نحوه بسته بندی کادو، آموزش کادو کردن هدیه

 
شما می‌توانید با کاغذ مومی گل‌های کاغذی به شکل‌های مختلف بسازید و روی کاغذ کادو بچسبانید. اگر از کاغذ کرافت برای کادوپیچ کردن استفاده می‌کنید می‌توانید با استفاده از ربان یا نخ‌های رنگی کادو را شیک‌تر و زیباتر کنید.

ایده کادوپیچی جعبه کادو

 

آموزش ساخت گل کاغذی

4 عدد کاغذ مومی در سایز 12 در 12 را بردارید و روی یکدیگر بزارید. این کاغذها را روی‌هم مثل یک بادبزن تا کنید و وسط آن را با یک نخ یا کاموا ببندید. بر اساس اندازه‌ای که می‌خواهید کاغذ را ببرید و می‌توانید با کمک از قیچی انتهای کاغذ را به شکل گلبرگ دربیاورید. بعد به‌آرامی تمام گلبرگ‌ها را از هم جدا کنید تا به شکل سه‌بعدی دربیایند. بعد از اینکه گل کاغذی شما پف‌دار و آماده شد می‌توانید آن را روی هر سطحی که می‌خواهید بچسبانید.

مشاهده و خرید آنلاین انواع کاغذ مومی

 

آموزش ساخت گل کاغذی

آموزش ساخت گل کاغذی با کاغذ مومی

امیدواریم از این آموزش کادو کردن هدیه خلاقانه نهایت استفاده را بکنید و با استفاده از آن بهترین لحظات را عزیزانتان بسازید. همیشه یادتان باشد اضافه کردن یک چیز شخصی از سلیقه خودتان یا شخص دریافت‌کننده کادو بسته بندی شما را 100 برابر بهتر می‌کند.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

آموزش کامل طرز تهیه همبرگر خانگی حرفه ای به روش رستورانی
آموزش کامل طرز تهیه همبرگر خانگی حرفه ای به روش رستورانی

در این مقاله طرز تهیه همبرگر خانگی را با توضیحات کامل آموزش دادیم. جهت مطالعه کلیک کنید.

مطالعه مقاله
7 مشکلی که با کاغذ مومی به راحتی حل می شوند
7 مشکلی که با کاغذ مومی به راحتی حل می شوند

کاغذ مومی استفاده های زیادی در خانه و آشپرخانه دارد و نگه داری تعدادی ورق کاغذ مومی در خانه می تواند شما را از مشکلات زیادی نجات دهد ...

مطالعه مقاله
کاغذ مومی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ (لینک خرید کاغذ مومی)
کاغذ مومی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ (لینک خرید کاغذ مومی)

این کاغذ که با کاغذ وکس یا کاغذ پارافین یا هم شناخته می‌شود، یک نوع کاغذ است که با فرایند پخش شدن موم روی آن ضد آب شده است. فرآیند روغنی کردن کاغذ...

مطالعه مقاله