انواع ملزومات بسته بندی گیاهان دارویی

مهسا موسوی / 16 مهر 1401

انواع بسته بندی گیاهان دارویی چیست؟

بسته بندی گیاهان دارویی به‌خودی‌خود ویژگی‌هایی دارد. ازآنجایی‌که گیاه دارویی یک فرآورده غذایی است، قبل از هر چیز باید دقت شود که از مواد بسته بندی سالم استفاده شود و از مواد مضر برای گیاهان دارویی استفاده نشود. درعین‌حال دقت شود که بسته بندی گیاهان دارویی ساختار ضخیم داشته باشد و از مواد مرغوب ساخته شود تا دوام بیشتری داشته باشد. در بازار انواع مختلف گیاهان دارویی در کیسه بسته بندی، سلفون بسته بندی، پاکت بسته بندی، قوطی شیشه‌ای و بسته‌های حلبی برای فروش ارائه می‌شوند. علاوه بر این بسته‌بندی‌های گیاهان دارویی در اندازه‌های متفاوت ارائه می‌شود.

بسته بندی گیاهان دارویی

 

مصرف‌کنندگان نیز ترجیح می‌دهند گیاهان دارویی خود را در بسته‌بندی‌هایی میل کنند که تحت تأثیر رطوبت، گردوغبار و کثیفی نباشد. درعین‌حال باید ظاهری عالی داشته باشد و به ارائه سالم اهمیت داده شود. مصرف‌کننده همیشه بهترین نوع گیاهان دارویی را ترجیح می‌دهد، داروهایی که به بهترین وجه دم شود و طعم خوبی داشته باشد. به همین دلیل باید ویژگی‌های محصول داخل آن را به‌گونه‌ای روی لیبل بسته بندی قرار داد که مصرف‌کننده آن را یاد بگیرد. روی بسته بندی گیاهان دارویی ما اطلاعاتی از قبیل نام گیاه، محتوای آن، چند گرمی و چند درجه‌ای که باید در آب دم شود، وجود دارد.

مشاهده و خرید آنلاین پاکت بسته بندی کرافت

بسته بندی گیاهان دارویی

 

بسته بندی گیاهان دارویی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

بسته بندی گیاهان دارویی باید در برابر رطوبت مقاوم باشد. این‌که گیاه تحت تأثیر رطوبت قرار می‌گیرد از عمر آن می‌کاهد و همین امر باعث نارضایتی مصرف‌کننده می‌شود. بسیار مهم است که بسته بندی، این شرایط را تا زمان انقضای گیاه حفظ کند. به‌این‌ترتیب مجموعه تورنگ چاپ این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا محصولات تازه و ایمن را به مصرف‌کنندگان ارائه دهید و رضایت مشتریان خود را تضمین کنید.

مشاهده و خرید آنلاین پاکت دارو

با استفاده از مواد مناسب در بسته بندی گیاهان دارویی عطر و بافت این محصول مانند روز اول باقی می‌ماند. به لطف بسته‌بندی‌های داروهای گیاهی مناسب می‌توان عطر و بوی کامل دمنوش ها را حفظ کرد و همچنین می‌توان برای مدت طولانی به‌صورت تازه از آن استفاده کرد. بسته بندی دمنوش گیاهی به همراه طراحی آن باید به‌اندازه طعم و مزه، رضایت مصرف‌کننده را به جلب کند.  وقتی مشتری به بسته بندی نگاه می‌کند، هر چه طرحی که با آن مواجه می‌شود بهتر باشد، جذابیت بیشتری خواهد داشت و مشتری را ترغیب به خرید خواهد کرد.  بسته بندی گیاهان دارویی در شرایط بهداشتی و ایمنی مناسب تولید می‌شود. این محصولات مناسب برای سلامت انسان بوده و کیفیت مواد داخل بسته بندی را حفظ می‌کند. گیاهان به‌صورت برگ یا پودر در قوطی‌های حلبی و همچنین در کیسه‌ها برای فروش عرضه می‌شوند. بسته بندی گیاهان دارویی باکیفیت باعث می‌شود گیاه تحت تأثیر انواع مشکلات قرار نگیرد.  مشکلاتی مانند هوا گرفتن و پارگی. به‌این‌ترتیب گیاه به بهترین شکل به دست مصرف‌کننده می‌رسد.  بسته بندی گیاهان در سلفون و پاکت باعث افزایش ماندگاری گیاهان دارویی می‌شود و گیاه را از انواع عوامل منفی محافظت می‌کند. 

بسته بندی گیاهان دارویی

مشاهده و خرید آنلاین سلفون بسته بندی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که تاثیر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله