تولید و چاپ کیسه و گونی آرد

حانیه محمدزاده / 5 دی 1401

مجموعه تورنگ در طی سالیان گذشته با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، به دستاوردهای بزرگی در‌ زمینه چاپ کیسه دست ‌یافته است و به یکی از برندهای قابل‌اعتماد در زمینه طراحی و چاپ کیسه بدل شده است و آماده ارائه انواع خدمات چاپ با بهترین و خلاق‌ترین تیم طراحی و گرافیک به شما عزیزان است. تیم حرفه ای تورنگ انواع کیسه آرد را با آرم و لوگوی برند شما شخصی سازی می‌کند و به برند سازی و تبلیغ کسب و کار شما کمک شایانی خواهد کرد. اگر کسب و کاری دارید که نیاز به چاپ کیسه منحصر به فرد خود دارید، لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان تیم طراحی و چاپ بهره ببرید.برای خرید کیسه با چاپ عمومی و یا خام می‌توانید به طور مستقیم از فروشگاه اقدام کنید.

 

آرد یکی از مواد اولیه مهم در کیک، شیرینی، نان، پاستا، بیسکوییت، خوراکی‌های سنتی و انواع دستورهای غذایی است. آرد علاوه بر توزیع و پخش در سوپرمارکت ها برای مصارف خانگی، در وزن و تعداد بالا به شرکت های تولیدکننده مواد غذایی و شیرینی پزی ها فروخته می‌شود.

بسته بندی آرد

با اینکه بسته بندی بازاری با بسته بندی فله ای تفاوت‌های ظاهری زیادی دارد اما در کارایی و کیفیت فرقی نمی‌کند. بسته بندی آرد باید از ورود رطوبت، اکسیژن، آلودگی و نور آفتاب جلوگیری کند. همین‌طور مقاوم بودن و تحمل وزن بالا از بایدهای کیسه بسته بندی آرد است. زیرا هرگونه پارگی و خراش در کیسه آرد باعث هدر رفتن، خراب شدن محصول و ضرر مالی به تولیدکننده می‌شود و ازآنجایی‌که آرد قابل تمیز کردن نیست هرگونه تماس با آلودگی ازلحاظ بهداشتی قابل‌ قبول نیست. به همین دلیل آردهایی که در سوپرمارکت به فروش می‌رسند، علاوه بر مهروموم شدن در کیسه های پلاستیکی ضخیم و غیر شفاف در یک بسته بندی دیگر مثل جعبه کارتنی هم قرار می‌گیرند.

کیسه آرد

بسته بندی پلاستیکی و جعبه کارتنی ممکن است برای مقدار کم آرد مناسب باشند اما فروش آرد در وزن‌های بالا و توزیع و حمل نقل آن با این بسته بندی ها کیفیت بالا و بهداشت کامل را تضمین نمی‌کند. برای حل این مشکل کیسه هایی طراحی شده اند که مناسب بسته بندی آرد در ابعاد مختلف مخصوصا وزن های بالا هستند. انواع کیسه آرد یا گونی آرد شامل کیسه اسپان فوم رنگ، کیسه پلی پروپیلن، کیسه متقال و... می‌شود که هرکدام معایب و مزیت های خودشان را دارند.

کیسه آرد اسپان

پارچه فوم رنگ شرکت تورنگ با تکنولوژی پیشرفته ساخته‌شده است تا تمام مشکلات بسته بندی های محصولات مختلف ازجمله آرد را حل کند. پارچه فوم رنگ علاوه بر محافظت از آرد در برابر رطوبت و نور خورشید، کاملاً بهداشتی است و استحکام بالایی دارد. حتی کیسه های آرد با گرماژ پایین هم آستانه تحمل وزن بالاتری نسبت به بسته بندی های معمولی دارند. همین چند دلیل ساده برای انتخاب کیسه فوم رنگ برای بسته بندی آرد کافی است. کیسه آرد اسپان کیفیت محصول را تضمین می‌کند، بازدهی و سودمندی را افزایش می‌دهد و باعث تسریع توزیع و حمل ‌و نقل آرد می‌شود.

مشاهده و خرید کیسه اسپان باند

کیسه آرد

درباره کیسه آرد پلی پروپیلن

کیسه پروپیلن (کیسه پ پ) با داشتن مزیت‌هایی مثل سبکی، مقاومت، راحتی در بسته بندی، تحمل وزن بالا، ضد رطوبت و ضد پارگی بودن یکی از انتخاب‌های اصلی برای بسته بندی آرد است. شرکت تورنگ چاپ کیسه آرد پلی پروپیلن را باقابلیت‌های مختلف بسته بندی و انبار کردن همراه با ضخامت بالا تولید می‌کند. در مجموعه تورنگ چاپ، کاملاً از مواد خام ایمن برای محصولات غذایی در تولید کیسه بسته بندی آرد استفاده می‌شود تا سلامت و کیفیت آرد تضمین شود. همچنین خط تولید، دستگاه بسته بندی و ماشین آرد پرکن شرکت تورنگ کاملاً استریل و تمیز هستند تا هیچ‌گونه آلودگی و مواد خارجی وارد گونی آرد نشود. برای راحتی خیال مشتری امکان تولید کیسه لمینیت هم وجود دارد که با داشتن یک لایه پلاستیکی اضافه دوام و طول عمر کیسه آرد را بیشتر می‌کند. کیسه پلی پروپیلنی زیپ دار و کیسه پروپیلنی دسته دار هم توسط شرکت تورنگ تولید می‌شوند تا کارخانه هایی که به این امکانات نیاز دارند بتوانند مستقیم از همین‌جا سفارش دهند.

بسته بندی آرد با کیسه پلی پروپیلن

آرد، حبوبات و غلات جزو محصولات کم قیمت هستند و به همین دلیل خرید کیسه آرد پلاستیکی ارزان بهترین انتخاب برای بسته بندی آرد است. البته آردهای گران‌تر مثل آرد برنج و آرد سوخاری هم هستند که معمولاً در پاکت کاغذی بسته بندی می‌شوند. کیسه آرد پلی پروپیلن یکی از ارزان ترین کیسه های شرکت ما است که برای بسته بندی آرد فله مثل آرد سفید، آرد گندم، آرد نان یا آرد قنادی مناسب است. خرید این بسته بندی در تعداد بالا بسیار مقرون به صرفه است به همین کارخانه ها، عمده فروشان و پخش کننده های آرد بیشتر از این بسته بندی استفاده می‌کنند.

سفارش چاپ و کیسه آرد پلی پروپیلن

در بسته بندی آرد یا هر محصول دیگری کیسه های بدون نام و نشان مورد تائید هیچ خریداری نیستند و به سختی اعتماد مردم را جلب می‌کنند. حداقل اسم شرکت تولیدکننده، شماره تماس و نوع آرد باید روی کیسه چاپ شوند تا اعتماد کافی از سمت مردم برای خرید جلب شود. مجموعه تورنگ با بیش از بیست سال تجربه در زمینه چاپ و بسته بندی می‌تواند تمام سفارش‌های چاپی شما را روی گونی آرد پروپیلن بر عهده بگیرد. همچنین تیم طراحی تورنگ می‌تواند شما را در زمینه طراحی بسته بندی و لوگو همراهی کند. شما با خرید از این مجموعه همه‌ کارهای بسته بندی، چاپ و طراحی را به یک تولیدی می‌سپارید که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می‌شود. برای خرید کیسه آرد و اطلاعات بیشتر در این رابطه می‌توانید با ما تماس بگیرید.

چاپ و طراحی کیسه آرد

شرکت های تولید آرد سوپرمارکتی یا در وزن‌های کم می‌توانند به‌جای استفاده از یک بسته بندی برای محافظت از آرد و یک بسته بندی برای چاپ و تبلیغات از کیسه آرد اسپان استفاده کنند. زیرا پارچه فوم رنگ علاوه بر اینکه دارای شرایط لازم نگهداری از آرد است بلکه خاصیت چاپ فوق‌العاده‌‌ای دارد. این پارچه مخصوصاً با این هدف طراحی‌شده است که علاوه بر حل مشکلات مرسوم بسته بندی پاسخگوی نیازهای بازاریابی برندها هم باشد. نتیجه حاصل از چاپ روی کیسه آرد فوم رنگ بسیار نفیس و زیبا است و رنگ‌ها واضح و ثابت هستند تا بسته بندی ویژه، اختصاصی و متمایز به نظر برسد.

شرکت چاپ تورنگ با بیش از بیست سال تجربه در زمینه چاپ و بسته بندی، کیسه آرد فوم رنگ را در اندازه‌های مختلف و با چاپ آماده و بدون چاپ تولید می‌کند تا برندها بتوانند با راحت‌ترین روش به مرغوب‌ترین و به روز ترین بسته بندی دسترسی داشته باشند. گونی آرد عمومی شرکت تورنگ در انواع طرح های آماده و چاپ شده تولید می‌شود که کاملاً در برابر شست‌وشو و آفتاب خوردگی مقاوم هستند و تغییر رنگ نمی‌دهند. همچنین تیم طراحی مجتمع چاپ تورنگ آمادگی هرگونه سفارش اختصاصی کیسه بسته بندی را دارد و همیشه خدمات چاپ را با خلاقیت زیاد و نتایج ممتاز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید جهت سفارش چاپ کیسه آرد با مجموعه ما تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش فروش به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

بعد از انتخاب گونی آرد مناسب باید به این دقت کرد که طراحی بسته بندی آرد تنها مختص فروش در سوپرمارکت ها نیست. شرکت های تولیدکننده و پخش آرد نمی‌توانند همگی از کیسه های سفید استفاده کنند که هیچ اطلاعاتی روی آن وجود ندارد. آرد قنادی، آرد پاستا، آرد نان، آرد نودل، پودر کیک و... تفاوت‌های زیادی باهم دارند که از روی ظاهر آرد مشخص نیست و باید روی بسته بندی ذکر شود. اسم، لوگو برند و نوع آرد ( آرد گندم، آرد سفید، آرد سورخاری، آرد برنج، آرد قنادی و...) هم از حداقل اطلاعاتی است که باید روی کیسه آرد قرار بگیرد تا بتواند تصویری متفاوت و قابل شناسایی از رقبا نمایش دهد.

خرید اینترنتی کیسه گونی آرد

شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تورنگ به‌صورت آنلاین برای خرید کیسه آرد یا همان گونی آرد اقدام کنید. در فروشگاه تورنگ انواع کیسه بسته بندی موجود است که شما می‌توانید با توجه به نیازتان جنس مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرید اینترنتی انواع کیسه بسته بندی


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج
انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج باید یکسری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب نمایید.

مطالعه مقاله
کیسه و گونی مصالح ساختمانی
کیسه و گونی مصالح ساختمانی

فروش انواع کیسه و گونی مصالح ساختمانی در شرکت تورنگ، اولین تولید کننده انواع کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی مصالح ساختمانی و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک

تولید، طراحی و چاپ کیسه نمک در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی نمک و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله