7 روش شخصی سازی پاکت کرافت

مهسا موسوی / 21 مهر 1399

پاکت کرافت ساده یکی از بهترین بسته بندی های مواد غذایی است؛ اما همه‌ی برندها و همه‌ی محصولات نمی‌توانند از پاکت های کرافت یک شکل استفاده کنند. نه‌تنها بسته بندی باید ازلحاظ ظاهری متمایز باشد بلکه هر محصولی نیازهای خودش را در بسته بندی دارد. خوشبختانه پاکت کرافت قابلیت شخصی سازی شدن را دارد و می‌تواند بر اساس نیاز محصولات مختلف تطابق پیدا کند.

پاکت کرافت پنجره دار

یکی از خاص‌ترین و پراستفاده‌ترین قابلیت‌های پاکت کرافت اضافه کردن یک پنجره شفاف به آن است. پاکت پنجره دار زیاد در بازار دیده نمی‌شود زیرا تولید کننده‌های کمی توانایی ساخت آن را دارد. پنجره پاکت کرافت می‌توانند در شکل‌های مختلف بر اساس درخواست مشتری ساخته شود. ساختن پنجره شفاف به شکل لوگوی برندتان یا مواد اولیه اصلی محصولتان می‌تواند باعث متمایز شدن پاکت کرافت پنجره دار شما بین بقیه پاکت های کاغذی مشابه شود.

پاکت کرافت پنجره دار

پاکت کرافت کوچک و بزرگ

این قابلیت ممکن است چیز خاصی به نظر نیاید اما اینکه سایز پاکت کرافت دقیقاً بر اساس اندازه‌ی محصول شما ساخته شود باعث جلوه بهتر محصول و صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود. اگر در پاکت کرافت شما فضای خالی زیادی وجود داشته باشد می‌تواند اندازه کاست، ارتفاع یا عرض را کمتر کنید. اگر پاکت کرافت چروک می‌شود یا برآمدگی دارد یعنی بیش‌ازحد کوچک است پس باید اندازه کاست، ارتفاع یا عرض بیشتر شود.

پاکت کرافت کوچک و بزرگ

مشاهده و خرید آنلاین پاکت زیپ کیپ

پاکت کرافت رنگی

از آنجایی کاغذ کرافت قهوه ای یک محصول طبیعی است ممکن است رنگش هر دفعه کمی با دفعه‌ی قبل فرق داشته باشد. اگر قصد دارید تولید کننده پاکت کرافت را عوض کنید بهتر است یک نمونه از کارهایشان را ببینید چون احتمالاً رنگش با پاکت کرافتی که قبلاً استفاده می‌کردید کمی متفاوت است. چاپ کاغذ کرافت می‌تواند با هر رنگی انجام شود تا شما به رنگ دلخواه برندتان برسید. پاکت کرافت سفید هم یکی از انتخاب‌های جایگزین پاکت کرافت ساده است.

پاکت کرافت رنگی

چاپ پاکت کرافت

چاپ تمام رنگ پاکت کرافت یکی از انتخاب‌های دیگر شما است. علاوه بر چاپ طرح و دیزاین دلخواهتان می‌توانید این پاکت ها را در هر رنگی سفارش دهید. یکی از بهترین راه‌های شخصی سازی هر نوع بسته بندی انتخاب یک طرح مناسب برای چاپ است.

مشاهده و خرید آنلاین انواع پاکت کرافت

پاکت کرافت زیپدار

یکی دیگر از قابلیت‌های پرطرفدار پاکت کرافت قابلیت اضافه کردن یک زیپ کیپ روی آن است. اضافه کردن زیپ به پاکت کرافت باعث می‌شود استفاده از این بسته بندی راحت‌تر شود و این پاکت کاغذی مدت طولانی در خانه مصرف کننده بماند و دور ریخته نشود.

پاکت کرافت زیپدار

پاکت کرافت متالایز

یکی از ایرادات پاکت کرافت این بود که نمی‌توانست مواد غذایی تر یا فریزری را با آن بسته بندی کرد اما با اضافه شدن قابلیت متالایز این مشکل حل شد. محصولاتی که به علت خراب شدن با قرار گرفتن در معرض رطوبت یا اکسیژن نمی‌توانند از پاکت کرافت ساده استفاده کنند دیگر می‌توانند با اضافه کردن یک لایه ی متالایز از تأثیرات بسته بندی کرافت بر فروش بهره ببرند.

پاکت کرافت متالایز

پاکت کرافت ایستاده و شکل‌های دیگر

پاکت کاغذی کرافت در استایل مختلف تولید می‌شود. پاکت کرافت کف کاست، پاکت کرافت بغل کاست، پاکت کرافت ایستاده، پاکت کرافت دسته دار و... تنها نمونه‌هایی از انواع پاکت کرافت هستند.

پاکت کرافت کف کاست


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

بیش از 10 ایده جذاب کاردستی با محصولات کرافت
بیش از 10 ایده جذاب کاردستی با محصولات کرافت

کاردستی با محصولات کرافت یکی از فعالیت‌های خلاقانه‌ای است که به افراد اجازه می‌دهد با استفاده از مواد و ابزارهای مختلف، آثار هنری متفاوت و...

مطالعه مقاله
ایده های جذاب و کاربردی برای بسته بندی انواع کیف
ایده های جذاب و کاربردی برای بسته بندی انواع کیف

بسته‌ بندی کیف به شیوه‌ای خلاقانه و جذاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا نه‌تنها محافظت از محصول در برابر آسیب‌های احتمالی حین حمل‌ونقل را تضمین می‌کند، بلکه فرصتی برای برندها جهت‌...

مطالعه مقاله
ایده های کاربردی و اقتصادی برای بسته بندی هل
ایده های کاربردی و اقتصادی برای بسته بندی هل

بسته ‌بندی هل، مانند هر محصول غذایی دیگری، نیاز به توجه و دقت خاصی دارد تا اطمینان حاصل شود که کیفیت محصول حفظ شده و به مشتریان به بهترین شکل ارائه می‌شود.

مطالعه مقاله