تولید انواع پک بسته بندی در جنس و ابعاد متنوع

تورنگ / 31 مرداد 1401

تورنگ چاپ انواع پک بسته بندی را تولید و به صورت خام در فروشگاه اینترنتی که لینک آن در بالای همین صفحه قرار داده شده است به فروش می‌رساند اما جهت سفارش چاپ انواع پک بسته بندی با نام و لوگوی برند خود با ما تماس بگیرید.

سال‌ها است که از انواع پک بسته بندی استفاده می‌شود. پک های بسته بندی انواع مختلفی دارند که توسط شرکت تورنگ چاپ تولید و چاپ می‌شود در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

پک بسته بندی مواد غذایی

نمونه هایی از پک بسته بندی مواد غذایی تولید شده توسط تورنگ چاپ را مشاهده کنید.

پک بسته بندی مواد غذایی

مشاهده و خرید آنلاین جعبه همبرگر

پک بسته بندی مواد غذایی

مشاهده و خريد جعبه ساندویچ

پک بسته بندی مواد غذایی

مشاهده و خرید آنلاین جعبه پیتزا

پک بسته بندی پارچه ای

نمونه هایی از پک بسته بندی پارچه ای تولید شده توسط تورنگ چاپ را مشاهده کنید.

پک بسته بندی پارچه ای

مشاهده و خرید آنلاین ساک پارچه ای

پک بسته بندی پارچه ای

مشاهده و خرید آنلاین کاور کفش

پک بسته بندی پارچه ای

مشاهده و خرید آنلاین کیسه بسته بندی

پک بسته بندی کاغذی 

نمونه‌هایی از پک بسته بندی کاغذی تولید شده توسط تورنگ چاپ را مشاهده کنید

پک بسته بندی کاغذی

مشاهده و خرید آنلاین کاغذ بسته بندی

 

پک بسته بندی کاغذی

مشاهده و خريد آنلاين کاغذ ساندویچ

پک بسته بندی ایستاده

بین همه‌ی پاکت های بسته بندی، پاکت ایستاده پراستفاده‌ترین و شناخته‌شده‌ترین پاکت است. پاکت های ایستاده به‌این‌علت استفاده می‌شوند که در قفسه‌ها حالت ایستاده دارند و نمایش دادن محصولات را راحت‌تر می‌کنند. معمولاً پاکت های ایستاده زیپدار هم هستند که به حفاظت از محتویات داخل بسته بندی کمک می‌کند. پاکت ایستاده برای انواع محصولات استفاده می‌شود و به‌راحتی با طراحی گرافیک، تصویرسازی و چاپ شخصی‌سازی می‌شوند.

پک بسته بندی

پک بسته بندی کاست دار

پک بسته بندی کاست دار نوعی پاکت ایستاده است. دو طرف پاکت کاست دار بر آمدگی نیمه بیضی شکل دارد و این باعث می‌شود پاکت کاست دار ازلحاظ ظاهری با پاکت های ایستاده ساده متفاوت باشند. بسته شدن کاست دار معمولاً با بقیه پاکت ها فرق می‌کند. قسمت‌های بالایی پاکت کاست به هم دیگر وصل می‌شوند و سپس تا می‌شوند. عمل تا شدن انقدر ادامه پیدا می‌کند تا به یک قسمت چسبناک برسد تا محکم شود. مصرف کننده این چسب را باز می‌کند و از محصول استفاده می‌کند در بعضی موارد یک زیپ کیپ در داخل پاکت کف کاست قرار دارد که بسته بندی کاملاً بسته شود.

پک بسته بندی کاست دار

بعضی از پاکت های کاست رویشان یک دریچه یا سوپاپ گرد از جنس پلاستیک دارند که اکسیژن و بوی داخل پاکت را خارج می‌کند و از ورود هوای بیرون به داخل پاکت جلوگیری می‌کند.
پاکت سوپاپ دار نه‌تنها باعث تازه نگه‌داشتن محصول می‌شود بلکه به مصرف کننده ها اجازه می‌دهد که محصولات را بود کنند و این قابلیت برای فروش محصولاتی مثل قهوه و چای معطر خیلی مهم است.

پک بسته بندی سلفونی

نمونه هایی از پک بسته بندی سلفونی تولید شده توسط تورنگ چاپ را مشاهده کنید.

پک بسته بندی میوه خشک

مشاهده و خرید آنلاین سلفون بسته بندی

پک بسته بندی نایلونی

پک بسته بندی بغل کاست و پک بسته بندی کف کاست

پاکت های کاست دار دو نوع معروف کف کاست و بغل کاست دارند. پاکت بغل کاست معمولاً برای بسته بندی قهوه استفاده می‌شود که دو صفحه‌ی صاف در پشت و رو و دو کاست در بغل‌ها دارند. صفحه‌های صاف پشت و رو قسمتی است که برندینگ و تصویرسازی و طراحی گرافیک انجام می‌گیرند. صفحه‌ی رو به رویی در قفسه‌ها برای تماشای خریدار نمایش داده می‌شود. صفحه‌ی پشتی معمولاً حاوی متن‌های توضیح کالا، اطلاعات ارزش غذایی و ادامه‌ی برندینگ صفحه جلویی می‌شود.
پاکت کف کاست معمولاً از پاکت بغل کاست بزرگ‌تر است و مواد بیشتری را در خودش جا می‌دهد. پاکت های کف کاست شکل‌ها و سایزهای متنوع‌تری دارند زیرا تنها یک کاست در زیر پاکت وجود دارد که اجازه می‌دهد طراحی پاکت بسته بندی شکل‌های مختلفی داشته باشد.

پک بسته بندی ایستاده

مشاهده و خرید آنلاین انواع پاکت بسته بندی

پک بسته بندی بالشتی

پاکت بالشتی قدیمی‌ترین نوع پاکت بسته بندی در بازار است که محصولاتی چون چیپس و پفک در آن بسته بندی می‌شوند. پاکت بالشتی در بسته بندی هر نوع غذا یا مواد غذایی در سایز کوچک استفاده می‌شود مثل قهوه قوری، سس و بسته های نمک. به‌عنوان یکی از ساده‌ترین بسته بندی موجود در بازار، پاکت بالشتی بین شرکت‌های غذایی بسیار محبوب است. ساخت بسته بندی بالشی بسیار ساده و کم‌هزینه است و از طرفی فضای زیادی برای برندینگ، بازاریابی و طراحی گرافیک رو بسته بندی در اختیار کسب و کار ها می‌گذارد برای همین همچنان در بازار بسته بندی پرطرفدار است.

پک بسته بندی بالشتی

مشاهده و خرید آنلاین جعبه بالشتی کرافت


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات
ایده های خلاقانه و کاربردی برای بسته بندی دونات

بسته ‌بندی دونات یک جزء مهم و اساسی در صنعت خوراکی‌هاست که تاثیر بسزایی بر جلب‌توجه مشتریان و حفظ کیفیت محصول دارد. بسته ‌بندی دونات به‌طورکلی باید...

مطالعه مقاله
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول
نحوه انتخاب بسته بندی مناسب محصول

انتخاب بسته ‌بندی مناسب برای محصولات بسیار مهم است و باید به عوامل مختلفی توجه شود. در این مقاله توضیحاتی دراین‌خصوص آورده شده است...

مطالعه مقاله
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟
چگونه هزینه های بسته بندی و حمل و نقل را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه‌های بسته‌ بندی و حمل‌ونقل یکی از راه‌های مهم برای بهبود کارایی و سودآوری کسب‌وکارها است. در این راستا، می‌توانید از...

مطالعه مقاله