چاپ اتیکت لباس چگونه فروش را بیشتر می کند؟

تورنگ / 27 مهر 1400

چاپ اتیکت لباس

هنگام ساخت یک برند لباس بسیاری از کسب و کار ها بیشتر روی طراحی یک لوگوی چشمگیر تمرکز می‌کنند تا توجه مردم را جلب کنند. البته طراحی لوگو قسمت مهمی از ساختن یک برند لباس است اما شهرت یک برند وابسته به عوامل دیگری هم هست.

چاپ مارک لباس

بر اساس مجله‌ی فوربز تنها 7 ثانیه طول می‌کشد تا تأثیر اولیه در ذهن انسان‌ها شکل بگیرد و تحقیقات نشان می‌دهد که مرم در عرض چند ثانیه نظری راجع به بقیه شکل می‌دهد و تنها در 10 ثانیه تصمیم می‌گیرند که آیا شخصی قابل‌اعتماد هست یا نه. حالا فکر کنید که چقدر نظر دادن راجع به برند شما حتی با ندیدن یک چهره‌ی مشخص برای مردم ساده و سریع خواهد بود.

چاپ اتیکت لباس
برای همین شما باید برندتان را طوری طراحی کنید که بدون دیدن چهره‌ی خاصی و تنها با بر اساس محتوایی که تولید می‌کنید با مخاطبان ارتباط برقرار کند. برای گسترش شهرت برندتان یا شهرتی که دوست دارید روزی به آن برسید مسلماً می‌خواهید مردم با شنیدن اسم برندتان حس خوبی بگیرند و برای رسیدن به این حس خوب باید چند مورد را رعایت کنید.

چاپ اتیکت لباس
اگر شما یک مغازه‌ی لباس فروشی یا یک فروشگاه لباس آنلاین دارید حتماً باید دنبال تولید کننده اتیکت لباس باشید که بتواند کارت آویز هایی چاپ کند که نماینده زیبایی و کیفیت برند شما باشند. یکی از راه‌های تصویرسازی مثبت برند در فروشگاه آنلاین یا واقعی چاپ اتیکت لباس یا چاپ لیبل لباس است. مردم اسم برندها را به یاد می‌سپارند و به برندهای باکیفیت وفادار می‌ماند با گذاشتن تگ آویز لباس مطمئن خواهید شد هر جا لباس‌های شما برای فروش گذاشته شود توسط مشتری‌های وفادار با دیدن مارک لباس شناخته و خریداری می‌شود.

چاپ اتیکت لباس
چاپ اتیکت لباس می‌تواند به فروش شما هم کمک کند. فرض کنید برند شما یک پیراهن جین تولید کرده که در یک فروشگاه برای فروش گذاشته‌شده است و از طرفی در میان دو پیراهن تقریباً یک‌شکل جین از برندهای دیگر قرار دارد. وقتی مشتری به مارک های مختلف لباس جین نگاه می‌کند احتمالاً از روی تگ قیمت تصمیم می‌گیرد کدام را خریداری کند.
اگر قیمت‌ها هم شبیه هم باشند به نظر شما مشتری از روی چه چیزی تصمیم به خرید می‌گیرد؟ در اینجا نوع چاپ اتیکت لباس، کیفیت اتیکت لباس و طراحی اتیکت لباس نقش مهمی دارند. خریدار با دیدن لیبل لباس برند شما را ازلحاظ سطح و کیفیت قضاوت می‌کند. در بعضی مواقع فروش شما کاملاً به اتیکت لباس بستگی دارد.

چاپ اتیکت لباس

گاهی اوقات برندها آن‌قدر درگیر مارکتینگ و تبلیغات می‌شوند که جزئیات کوچک و مهمی مثل اتیکت آویز را فراموش می‌کنند. ممکن است شما هم فکر کنید چاپ لیبل لباس آن‌قدر هم مهم نیست اما باید به اتیکت آویز به چشم کارت ویزیت نگاه کنید که همراه هر لباس برند شما را به مشتری معرفی می‌کند مخصوصاً وقتی محصولاتتان را در مغازه‌های مختلفی می‌فروشید به این معرفی‌نامه نیاز دارید.

چاپ اتیکت لباس

در چاپ اتیکت لباس می‌توانید هرچقدر می‌خواهید خلاقیت خرج دهید و اتیکت مقوایی، اتیکت کرافت، اتیکت فلزی، اتیکت طلاکوب، اتیکت گلاسه یا مات چاپ کنید.


 


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انواع تکنیک‌ های چاپ لیبل لباس چیست؟
انواع تکنیک‌ های چاپ لیبل لباس چیست؟

این مقاله به اشکال مختلف فناوری چاپ و مزایا و معایب هر سبک چاپ برای کاربر خود می پردازد. جهت خواندن این مقاله کلیک کنید.

مطالعه مقاله
مقایسه لیبل چاپی و بافت، کدامیک بهتر است؟
مقایسه لیبل چاپی و بافت، کدامیک بهتر است؟

استفاده از لیبل های مختلف می‌تواند نتایج مختلفی را ایجاد کند؛ بنابراین بسیار مهم است که برای محصولات خود لیبل مناسب انتخاب کنیم. ما در این مقاله به مقایسه و بررسی لیبل چاپی و بافت پرداختیم.

مطالعه مقاله
نکات مهم برای طراحی برچسب لباس (توضیح جامع)
نکات مهم برای طراحی برچسب لباس (توضیح جامع)

در این مقاله به نکات مهمی که باید قبل از سفارش طراحی برچسب لباس به آن دقت کنید، اشاره کردیم. لطفا جهت خواندن این مقاله کلیک کنید.

مطالعه مقاله