پیچیده ترین نی های نوشیدنی دنیا

زینب علیجانی / 8 آبان 1399

نی نوشیدنی تنها به شکلی که ما می‌شناسیم وجود ندارد و انواع مختلف آن تولید می‌شود. بعضی نی های نوشیدنی صرفاً جهت سرگرمی و زیبایی ساخته می‌شوند و بعضی نی های دیگر جنبه حرفه‌ای‌تری دارند.

مشاهده و خرید آنلاین نی نوشیدنی

 

نی تصفیه کننده اضطراری

نی نوشیدنی اضطراری یا نی تصفیه آب برای مواقعی طراحی شده است که آب نوشیدنی تمیز در دسترس نیست. با استفاده از این نی ها می‌توانید از هر آبی بدون نگرانی از آلودگی بنوشید. فیلتر های موجود در این نی 99.9 درصد از کریپتوزپوریدیوم ها و ژیاردیا لامبلیا ها (انگل‌های موجود در آب که باعث بیماری در انسان می‌شوند) را از بین می‌برند. نی تصفیه آب بسیار کوچک است و در جیب یا کیف به‌راحتی جا می‌شود. بسیاری از طبیعت گردان این نی ها را برای موارد اضطراری به همراه دارند. نی تصفیه می‌تواند تا 75 لیتر آب را تصفیه کند و همین‌طور بوی بد و طعم آب آلوده را فیلتر می‌کند. نی تصفیه آب وزنی حدود 200 گرم دارد و برای نگهداری طولانی‌مدت باید توسط قطره‌های مخصوص تمیز شود تا بهترین کارایی را داشته باشد.

نی تصفیه آب

 

نی نوشیدنی شبرنگ

نی نوشیدنی شبرنگ درواقع دو نوع دارد. یک نوع نی شبرنگ درست مثل هر محصول شبرنگ دیگری در رنگ‌های مخصوص تولید می‌شود که در شب نور می‌دهند. نوع دیگر این نی ها درواقع با چراغ‌های واقعی درست می‌شوند که نور می‌دهند. این نوع نی چراغ‌دار می‌تواند تا هزاران ساعت نور بدهد اما باید هنگام شست‌وشو از آن مراقبت کرد تا خراب نشود. بااینکه نی چراغ‌دار کاملاً ضد آب است اما این نی ها باید تنها با آب گرم و با دست شسته شوند تا عمر بالایی داشته باشند. نی چراغ‌دار با باطری کار می‌کند اما بعد از تمام شدن باطری قابل تعویض نیست.

نی نوشیدنی شبرنگ

 

نی نوشیدنی صدا دار

خلاقیت در تولید نی پیشرفت زیادی کرده است. بعضی نی های نوشیدنی طوری طراحی می‌شوند که با حرکت آب در آن‌ها صدای خاصی در میاید. بعضی نی ها صدای پرندگان یا حیوانات دیگر را تولید می‌کنند. ازآنجایی‌که داریم به هالویین نزدیک می‌شویم بهتر است به نی نوشیدنی هالویینی زیر که در این تعطیلات زیاد استفاده می‌شود نگاهی بیندازیم. صدایی که این نی تولید می‌کند شبیه به یک جیغ یا فریاد گوش‌خراش است که با ترکیب شدن با طراحی اسکلت، این نی نوشیدنی تبدیل به یک محصول فوق‌العاده برای هالووین شده است.

نی نوشیدنی صدا دار

در طراحی نی های نوشیدنی که در بالا معرفی کردیم تفکر زیادی به‌کاررفته است و این نی ها نشان‌دهنده‌ی این هستند که باکمی خلاقیت و مهندسی می‌توان حتی معمولی‌ترین لوازم را به شکل تازه‌ و پیچیده ای عرضه کرد.

مشاهده و خرید آنلاین نی نوشیدنی

 

 


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

معرفی نی های نجات‌دهنده ی محیط زیست
معرفی نی های نجات‌دهنده ی محیط زیست

نی پلاستیکی در بسیاری از سرویس های غذایی استفاده می‌شود. با اینکه نی یکبار مصرف پلاستیکی روزانه به تعداد بالایی مصرف می‌شود بد نیست جایگزین‌های آن را هم بشناسید.

مطالعه مقاله
6 نی نوشیدنی خلاقانه ی دنیا
6 نی نوشیدنی خلاقانه ی دنیا

نی نوشیدنی یکی از پراستفاده‌ترین ابزار غذا خوردن است. نی نوشیدنی معمولاً پلاستیکی است و شبیه یک لوله‌ی کوچک است اما بعضی نی ها هیچ شباهتی به نی معمولی ندارند.

مطالعه مقاله
آیا نی نوشیدنی برای سلامتی مضر است؟
آیا نی نوشیدنی برای سلامتی مضر است؟

امروزه بیشتر ازآنچه فکر می‌کنید از نی نوشیدنی استفاده می‌شود. هرروزه در آمریکا چیزی بین 170 میلیون تا 490 میلیون نی نوشیدنی استفاده می‌شود.

مطالعه مقاله