طراحی، تولید و چاپ انواع کیسه خشکبار و حبوبات و ادویه

حانیه محمدزاده / 5 دی 1401

مجموعه تورنگ در طی سالیان گذشته با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، به دستاوردهای بزرگی در‌ زمینه چاپ کیسه دست ‌یافته است و به یکی از برندهای قابل‌اعتماد در زمینه طراحی و چاپ کیسه بدل شده است و آماده ارائه انواع خدمات چاپ با بهترین و خلاق‌ترین تیم طراحی و گرافیک به شما عزیزان است. تیم حرفه ای تورنگ انواع کیسه خشکبار، کیسه حبوبات و ادویه را با آرم و لوگوی برند شما شخصی سازی می‌کند و به برند سازی و تبلیغ کسب و کار شما کمک شایانی خواهد کرد. اگر کسب و کاری دارید که نیاز به چاپ کیسه منحصر به فرد خود دارید، لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان تیم طراحی و چاپ بهره ببرید.

برای خرید کیسه با چاپ عمومی و یا خام می‌توانید به طور مستقیم از فروشگاه اقدام کنید.

کیسه خشکبار

بسته بندی نگهدارنده خشکبار تنها پاکت کاغذی یا متالایز نیست. این بسته بندی ها معمولا برای بسته بندی خشکبار در مقدار کم و زیر یک کیلوگرم استفاده می‌شوند. از طرفی کیسه خشکبار مناسب بسته بندی آجیل، میوه خشک، گردو، گرانولا، برنج، چای و... در همه وزن‌ها است. این کیسه ها با نایلون، سلفون، اسپان باند و... دوخته می‌شوند و مناسب عمده فروشان، واردکنندگان و مزرعه های تولید کننده پسته، بادام، گردو، فندق و... هستند. کیسه کوچک برای بسته بندی خشکبار در وزن‌های پایین‌تر مثل قهوه، قند، شکر، آلبالو خشک و غیره است. به این کیسه ها می‌توان قابلیت‌هایی مثل، زیپ، دسته و اتیکت اضافه کرد و در کارخانه به‌راحتی با دستگاه پرکن بسته بندی می‌شوند.

کیسه خشکبار و حوبات و ادویه

کیسه حبوبات

کیسه حبوبات درست مثل کیسه خشکبار است و باید قابلیت‌هایی مثل ضد رطوبت بودن را داشته باشد. به همین دلیل کیسه پارچه‌ ای که به‌عنوان جا حبوباتی در سرویس آشپزخانه دوخته می‌شود کاملا مناسب این محصولات نیست. البته گونی کوچک نمدی و پارچه‌ای برای بسته بندی خانگی در صورت برخورد نداشتن مستقیم با رطوبت ایرادی ندارد اما به‌هیچ‌وجه مناسب بسته بندی فروشگاهی حبوبات نیست. حبوباتی مثل نخود، لوبیا، عدس، لپه و... باید با کیسه های محکم و مقاوم بسته بندی شوند. کیسه شفاف حبوبات در طرح های فانتزی هم تولید می‌شود اما بهترین نوع این بسته بندی کیسه پلاستیکی ضخیم و اسپان باند هستند. کیسه بسته بندی حبوبات در سبک های مختلف برای بسته بندی لپه، لوبیا چیتی، عدس، ماش و... در شرکت تورنگ چاپ تولید می‌شود.

کیسه خشکبار و حوبات

کیسه ادویه

ادویه هم از دسته محصولاتی است که در مقدار کم در جعبه، قوطی یا پاکت، بسته بندی می‌شود. البته این بسته بندی ها برای مصرف کننده ها طراحی شده‌اند زیرا ادویه و چاشنی معمولا در مقدار کم مصرف می‌شود و عمر بالایی دارد. با این‌ حال تولیدکنندگان ادویه که به‌عنوان‌مثال زردچوبه، دارچین و فلفل را به حالت پودری و آسیاب شده‌ای که ما می‌شناسیم درمی‌آورند نیاز به بسته بندی های بزرگ‌تر، جادارتر و مطمئن‌تر دارند. همچنین کارخانه های بسته بندی باید مطمئن شوند بعد از پر کردن این کیسه با دستگاه های مخصوص به‌هیچ‌وجه رطوبتی وارد آن‌ها نمی‌شود که روی کیفیت محصول تاثیر بگذارد. این کیسه ها برای بسته بندی در ادویه فروشی ها، ارسال ادویه با پست یا بسته بندی سبزی خشک یا ادویه خانگی هم استفاده می‌شوند.

کیسه ادویه

کیسه خشکبار، حبوبات و ادویه فوم رنگ (اسپان باند)

خشکبار یا هر نوع مواد غذایی خشک باید در شرایط خاصی بسته بندی شوند. مهم‌ترین مسئله در نگهداری و بسته بندی خشکبار و آجیل و حبوبات (گردو، فندق، پسته، بادام، نخود، لوبیا و...) جلوگیری از ورود رطوبت و اکسیژن است. مواد غذایی خشک طعم و کیفیت خود را در مواجه با این دو عامل از دست می‌دهند. بسته بندی پلاستیکی یکی از انتخاب‌های پرطرفداری است که می‌تواند خشکبار و آجیل را کاملاً بدون نم گرفتگی ترد و سالم نگه دارد. با این‌ حال بسته بندی پلاستیکی نقطه‌ضعف‌هایی دارد که در طراحی پارچه فوم رنگ از آن‌ها جلوگیری شده است. بسته بندی اسپان خشکبار شرکت تورنگ در ابعاد مختلف و طرح‌های متنوع به‌صورت کیسه های عمومی و اختصاصی تولید می‌شود.

مشاهده و خرید انواع کیسه اسپان خام و چاپ شده

کیسه خشکبار اسپان

بسته بندی خشکبار، حبوبات و ادویه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

دلیل اینکه این سه دسته از محصولات را در یک گروه قرار دادیم، ویژگی‌های مشترکی است که دارند. هر سه این محصولات نباید با رطوبت، نور خورشید و اکسیژن تماس مستقیم داشته باشند و از محصولات صادراتی ایران محسوب می‌شوند. پس با این حساب کیسه بسته بندی حتماً باید در برابر این عوامل مقاوم باشد و در مراحل حمل‌ونقل و جابه‌جایی طولانی پاره نشود. قابلیت مهم دیگری که نه‌تنها در بسته بندی این محصولات بلکه هر کالای دیگری مهم است قابلیت چاپ روی آن‌ها است. کیسه بسته بندی خشکبار، حبوبات و ادویه از هر جنسی که هستند باید قابلیت چاپ داشته باشند تا اطلاعات محصول و تولید کننده را نمایش دهند. کسب و کارهای خانگی تولید خشکبار می‌توانند از چاپ اتیکت یا برچسب استفاده کنند که به همان اندازه کاربردی است.

  • کیسه خشکبار ضد آب و آفتاب 

نور آفتاب یکی از عواملی است که بسیاری از مواد خشک مثل قهوه یا چای را خراب می‌کند. بسته بندی های معمولی و شفاف، عمر محصول را با جذب نور خورشید کاهش می‌دهند درصورتی‌که پارچه فوم رنگ مانند سدی در برابر نور خورشید عمل می‌کند. پیدا کردن بسته بندی که نیاز به لایه‌های مختلف و کار اضافی نداشته باشد تا کاملاً برای نگهداری خشکبار مناسب باشد کار سختی است؛ کیسه فوم رنگ شرکت تورنگ دقیقاً به این دلیل طراحی شده تا بتواند پاسخگوی تمام نیازهای اختصاصی و منحصربه‌فرد کسب‌وکارها باشد.

  • کیسه خشکبار و حبوبات مقاوم

با اینکه خشکبارهایی مثل آجیل، زرشک، میوه خشک و فلفل، زردچوبه و... معمولاً در بسته بندی های کوچک عرضه می‌شوند اما مواد خشک دیگری مثل گردو، آرد، قند یا برنج هم وجود دارند که به‌صورت فله‌ای یا در وزن‌های بالاتر به فروش می‌رسند. به همین دلیل تحمل وزن بالا در کیسه بسته بندی بسیار حائز اهمیت است. از طرفی دیگر بسته بندی های کوچک هم باید در برابر پارگی و خش خوردگی مقاوم باشند تا با یک ضربه کوچک دروازه ورود رطوبت و اکسیژن به محصول باز نشود تا مواد غذایی خشک و حبوبات تازه باقی بمانند. شرکت تورنگ کیسه فوم رنگ را در ابعاد مختلفی تولید می‌کند و همین‌طور تکنولوژی ساخت کیسه اسپان در ابعاد متفاوت برای سفارش های اختصاصی را دارا است.

چاپ روی کیسه خشکبار فوم رنگ (اسپان باند)

در این بازار پر رقابت هیچ کسب‌ و کاری نمی‌تواند انتظار داشته باشد بی‌نام‌ و نشان و بدون تبلیغات موفق شود. مهم نیست این محصول خشکبار باشد یا در هر دسته کالایی دیگری قرار بگیرد، برای هر محصولی در هر جای دنیا هزاران رقیب وجود دارند. چاپ روی بسته بندی تبدیل به یک روتین واجب برای هر کسب‌ و کاری شده است که با استفاده از آن هویت برند خود را شکل می‌دهند و در بازار پر رقابت مشتری‌ها و مخاطب‌های خاص جذب می‌کنند. البته چاپ روی بسته بندی هم چالش‌های خودش را دارد، به‌عنوان‌مثال رنگ‌های کدر، دوام کم، هزینه زیاد، پاک شدن با نور آفتاب یا شست‌وشو ازجمله مشکلاتی هستند که در چاپ روی بسته بندی ممکن است با آن مواجه شویم. خبر خوب این است که پارچه فوم رنگ برای داشتن بیشترین کیفیت چاپ طراحی شده است. رنگ‌ها روی این پارچه بسیار شفاف و زیبا هستند و طول عمر بالایی دارند و برای داشتن یک بسته بندی با طراحی زیبا و ظاهر فانتزی مناسب هستند. برتری که کیسه فوم رنگ نسبت به بسته بندی پلاستیکی خشکبار و حبوبات دارد، کیفیت بالا و چاپ اختصاصی است.

چاپ کیسه خشکبار و حوبات و ادویه

کیسه نایلونی بسته بندی خشکبار، حبوبات و ادویه

بدون شک بیشترین کیسه بسته بندی خشکبار، حبوبات و ادویه که در سوپرمارکت ها می‌بینیم، کیسه نایلونی شفاف است و به مصرف کننده اجازه می‌دهد تا به‌خوبی محتویات داخل بسته بندی را ببیند و تا حدودی متوجه کیفیت آن شود. نقطه قوت کیسه پلاستیکی ضد رطوبت بودن و جلوگیری از فاسدشدن محصولات است به همین دلیل بسته بندی بسیاری از مواد غذایی به‌غیراز خشکبار و حبوبات استفاده می‌شود. همچنین این کیسه بسته بندی خشکبار و حبوبات قیمت ارزان تری دارد و می‌توان آن را در تعداد بیشتری سفارش داد و چاپ کرد. کیسه نایلونی برای بسته بندی حبوبات، خشکبارو ادویه مناسب افرادی است که دنبال بسته بندی مقرون به صرفه تری هستند.

مشاهده و خرید انواع کیسه نایلونی خشکبار و حبوبات و ادویه

بسته بندی حبوبات با کیسه نایلونی شفاف

کیسه نایلونی شفاف و BOPP بیشتر برای بسته بندی حبوبات و ادویه استفاده می‌شود که کمتر به نور خورشید حساس هستند. کیسه نایلونی شفاف مقاومت خوبی در برابر پارگی و خش خوردگی ندارد و در جابه‌جایی و نگهداری آن باید کمی دقت به خرج داد. قابلیت چاپ روی این نایلون شفاف هم وجود دارد که کمک می‌کند علاوه بر معرفی شرکت، کیفیت خود محصول هم نشان داده شود.

با اضافه کردن یک زیپ استفاده از کیسه نایلونی بسیار راحت‌تر می‌شود و از رطوبت گرفتگی محصولاتی مثل خشکبار و ادویه جلوگیری می‌شود. همچنین اضافه کردن زیپ کمک می‌کند که از پلاستیک چند بار استفاده شود که تاثیر مخرب کمتری روی محیط‌ زیست دارد. همچنین مصرف کننده به جای دور انداختن بسته بندی که زحمت زیادی برای آن کشیده شده است، بارها از آن استفاده می‌کند که همین مسئله کمک می‌کند نام برند بیشتر در ذهن مشتری ها بماند.

کیسه چای

کیسه خشکبار نایلونی متالایز

برای جلوگیری از پاره شدن و خش خوردگی بسته بندی نایلونی می‌توان به آن یک لایه لمینیت یا متالایز اضافه کرد که نمونه آن را در بسته بندی گردو، بادام، پسته، تخم آفتابگردان و... زیاد دیده‌ایم. کیسه متالایز برای رفع ضعف مقاومت بسته بندی نایلونی طراحی شده است و پاره شدن (حتی باز کردن) آن بسیار سخت است.

چاپ کیسه بسته بندی خشکبار، حبوبات و ادویه

اینکه بر اساس نیاز کدام نوع بسته بندی نایلونی را انتخاب می‌کنید فرقی ندارند اما حتما برای بازاریابی و آشنایی سازی اسم کسب و کارتان باید طراحی و چاپ انجام دهید. شرکت تورنگ چاپ با بیش از بیست سال تجربه در زمینه بسته بندی و چاپ می‌تواند کیسه نایلونی در ابعاد دلخواه شما را مناسب محصولتان و با کیفیت چاپی مثال زدنی تولید کند. شما می‌توانید نمونه های چاپ شده روی کیسه نایلونی (پلاستیکی) حبوبات و خشکبار را ببینید تا از کیفیت چاپ، طراحی و رنگ شرکت ما مطمئن شوید و بعد خرید انجام دهید.

چاپ کیسه بسته بندی خشکبار، حبوبات و ادویه

خرید کیسه خشکبار، حبوبات وادویه

شرکت چاپ تورنگ با بیش از بیست سال تجربه در زمینه چاپ و بسته بندی و با داشتن بهترین تیم طراحی و دستگاه های چاپ، تمام سفارش‌های تولید، بسته بندی و چاپ کیسه خشکبار فوم رنگ را می‌پذیرد. شما برای خرید انواع کیسه اسپان باند، کیسه متقال، کیسه کنفی و کیسه نایلونی می‌توانید به فروشگاه آنلاین تورنگ مراجعه کنید و برای سفارش های اختصاصی کافی است با ما تماس بگیرید.

خرید اینترنتی انواع کیسه بسته بندی

پاکت آجیل و خشکبار، پاکت ادویه، پاکت حبوبات، نایلون آجیل و خشکبار، نایلون ادویه جات و نایلون حبوبات انتخاب مناسبی برای بسته بندی این اقلام هستند.


نظرات و پرسش و پاسخ

نظر و یا پرسش خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید.
در صورت تمایل شماره خود را وارد کنید تا بعد از پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع دهیم. (این شماره به دیگران نمایش داده نمی‌شود)

مقالات مرتبط

انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج
انتخاب بهترین کیسه برای بسته بندی برنج

برای بسته بندی برنج باید یکسری نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب نمایید.

مطالعه مقاله
کیسه و گونی مصالح ساختمانی
کیسه و گونی مصالح ساختمانی

فروش انواع کیسه و گونی مصالح ساختمانی در شرکت تورنگ، اولین تولید کننده انواع کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی مصالح ساختمانی و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک
تولید و چاپ کیسه بسته بندی نمک

تولید، طراحی و چاپ کیسه نمک در مجموعه تورنگ، اولین کارخانه تولید و چاپ کیسه در ایران. جهت مشاهده نمونه کارهای کیسه و گونی نمک و مشاهده توضیحات کلیک کنید.

مطالعه مقاله